گام بلند شهرداری ساوه برای خرید اتوبوس‌های جدید

شهردار ساوه از استفاده به موقع شهرداری از تخفیف ۸۰ درصدی دولت برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس و تزریق به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیررضا یوسفیان در دیدار با امام جمعه شهر ساوه، اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات مالی شهرداری، حجم بالای کار و پرداخت‌ها در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰، به یاری خداوند متعال و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی و مجموعه استانداری و تلاش مدیران شهرداری توانستیم مبلغ ۵۰ میلیارد تومان در اسفند ماه با سختی تهیه و برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس واریز کنیم.

وی افزود: هم اینک قیمت خرید هریک از این اتوبوس‌ها در بازار حدود پنج میلیارد تومان است که با توجه به تخفیف ۸۰ درصدی دولت برای خرید هر دستگاه اتوبوس، شهرداری ساوه با جذب این ۵۰ دستگاه اتوبوس توانسته است از تخفیف ۲۰۰ میلیارد تومانی بهره‌مند شود.

شهردار ساوه این تخفیف ویژه را هدیه دولت خدمتگزار و مردمی و رئیس‌جمهور به مردم ساوه عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از شهرداری‌های کشور به دلیل مشکلات مالی و پرداخت‌های حقوق و مزایای نیروها در شب عید نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده کنند.

یوسفیان با بیان اینکه گام بعدی شهرداری ساوه نوسازی و خرید دیگر ماشین‌آلات شهرداری است، گفت: در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به ساوه نیز توانستیم قول‌های مساعدی جهت ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی ساوه و دریافت قیر رایگان برای این مناطق بگیریم.

کد خبر 566502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.