۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
خط‌کشی ۲۵هزارمتر از معابر شهر خمین

سرپرست شهرداری خمین گفت: در راستای تسهیل در تردد خودروها، ۲۵هزارمتر خط‌کشی طولی معابر، هزار مترمربع خط‌کشی پیاده‌روها و رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها انجام شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه سال ۱۴۰۱ به منظور تسهیل در تردد خودروها و خدمت‌رسانی به شهروندان خمین، ۲۵ هزار متر خط‌کشی طولی معابر، هزار مترمربع خط‌کشی پیاده‌روها و رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها در سطح شهر انجام شد.

وی با اشاره به اصلاح روشنایی‌های سطح شهر، افزود: در هفته آخر اسفندماه ۱۴۰۰، حدود دو هزار لامپ سوخته معابر و خیابان‌های شهر تعویض و ۷۰۰ پایه برق رنگ‌آمیزی شد.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ به منظور زیباسازی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در سطح شهر، ۱۴ بنر تبریک نوروزی، ۱۰۰ پرچم افراشته بر عرشه پل‌ها، بلوارها و خیابان‌ها و ۷۵۰۰ ریسه رنگی در معابر سطح شهر نصب شد.

احمدی با اشاره به رنگ‌آمیزی مبلمان پارکی پارک‌ها، رنگ‌آمیزی ۱۶ هزار متر از جداول و ۲۲ المان متنوع در مکان‌های مختلف شهر، تصریح کرد: تمام معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها توسط نیروهای خدمات شهری نظافت و عملیات آسفالت و لکه‌گیری تمام معابر اصلی شهر در طرح استقبال از سال ۱۴۰۱ انجام شد.

وی با بیان اینکه در طرح استقبال از بهار تمام آب‌نماهای پارک‌ها و میادین شهر نظافت و راه‌اندازی شد، اضافه کرد: تمام ایستگاه‌های تاکسی، المان‌ها، مبلمان‌های شهری و سطل‌های زباله برای استقبال از بهار شست‌وشو و پسماندهای عمرانی و ساختمانی از سطح شهر جمع‌آوری شد.

سرپرست شهرداری خمین افزود: در تعطیلات نوروز کارکنان شهرداری در دو نوبت به شهروندان ارائه خدمت می‌کردند و به منظور پوشش حوادث و امدادرسانی به موقع، دو اکیپ از دو ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری ۲۴ ساعت در آماده‌باش کامل بود.

کد خبر 566484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.