مردم توطئه دشمنان را برای افتراق بین شیعه و سنی بشناسند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به محکومیت هتک‌حرمت روز گذشته به جایگاه روحانیت در حرم مطهر رضوی، گفت: امیدوارم شهروندان با بصیرت در این خصوص رفتار کنند و توطئه دشمن‌ها را برای افتراق بین شیعه و سنی، بشناسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «عزیزالله سیفی» با اشاره به جریان‌سازی اخیر در کشور و استان راجع به اتباع بیگانه، اظهار کرد: فشارهای زیادی که از سوی فضای مجازی در این خصوص وجود دارد و حوادث چند روز اخیر، موید این موضوع است که برنامه حساب شده‌ای در این زمینه از سوی دشمنان پایه‌ریزی شده است که باید این طراحی پیچیده را در قالب جنگ شناختی، بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه دقت‌عمل مسئولان مربوطه در این بخش لازم است، ادامه داد: هتک حرمت در حرم مطهر رضوی و هتک حرمت به روحانیت معزز را به عنوان نمایندگان مردم یزد محکوم می‌کنیم و برای خانواده روحانیون شهید، آرزوی صبر و برای روحانی مجروح و بستری در بیمارستان، آرزوی سلامتی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تاکید به اهمیت شناخت توطئه دشمن توسط شهروندان، تصریح کرد: امیدوارم شهروندان با بصیرت در این خصوص رفتار کنند و توطئه دشمنان برای افتراق بین شیعه و سنی را بشناسند.

میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در شهر یزد

وی درخصوص خدمات نوروزی انجام شده از سوی مسئولان تمام دستگاه‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی، گفت: رضایت شهروندان و میهمانان نوروزی از یک‌سو و تنوع و کیفیت برنامه‌ها، ماحصل خوب این تلاش‌ها بوده است.

سیفی با اشاره به اینکه در سال جدید اسکان مسافران نوروزی در یزد رشد داشته است، اظهار کرد: طی این ایام ۹۱۰ هزار و ۳۵۲ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند که نسبت به سال قبل، رشد ۹۵ درصدی داشت. ورودی استان در نوروز امسال را بالغ بر سه میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۵۰ نفر بوده و این آمار نیز نسبت به سال قبل حدود ۱۸۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این اتفاق تلاش شهرداری را به همین نسبت افزون‌تر کرده تا رضایت مسافران نوروزی کسب شود، ادامه داد: امسال سامانه ۲۴ ساعته‌ای نیز جهت مدیریت اسکان مسافران نوروزی فعالیت داشت؛ در نوروز امسال به‌رغم تلاش‌های نیروی انتظامی و پلیس راهور، ۸۵۸ مورد تصادف را در استان شاهد بودیم که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق، برای سال آینده شاهد کاهش این آمار باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در نوروز، امنیت خوب از سوی نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه بسیج با فعالیت روزانه ۲۳۴ اکیپ نظارتی و فعالیت‌های شبانه‌روزی هلال‌احمر و اورژانس در شهر یزد برقرار شده بود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری یکی از مسیرهای تحقق درآمدهای اقتصادی بدون آلودگی زیست‌محیطی در یزد است، گفت: امیدواریم با وجود حرکت‌های خوبی که طی سال‌های اخیر در این زمینه شاهد هستیم، با برنامه‌ریزی مناسب، روزهای بهتری را در این بخش شاهد باشیم.

کد خبر 566471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.