۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
ترکیب احتمالی چلسی و رئال‌مادرید

دو تیم رئال‌مادرید و چلسی، حساس‌ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان را برگزار می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رقابت چلسی و رئال‌مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد که هواداران فوتبال را پای تلویزیون‌ها میخکوب می‌کند.

چلسی پس از برتری قاطعانه مقابل لیل، و رئال مادرید با بازگشت هیجان‌انگیز مقابل پاری سن ژرمن، خودش را به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا رسانده است؛ اما با نگاهی به بازی آخر دو تیم، می‌بینیم که چلسی پس از شکست چهار بر یک مقابل برنتفورد پا به این مسابقه می‌گذارد.

از سوی دیگر مادریدی‌ها نیز در مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو شکست سختی را تجربه کردند و همین مسئله، می‌تواند انگیزه آن‌ها را برای یک بازی بزرگ دیگر کمتر کند. با این حال نباید فراموش کرد که رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان اروپا است و آن‌ها همیشه در این مسابقات خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی هستند.

ترکیب احتمالی چلسی: مندی، آزپلیکوئتا، چالوبا، رودیگر، جیمز، کانته، جورجینیو، آلونسو، کوواچیچ، هاورتز و پولیشیچ

ترکیب احتمالی رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، کروس، کاسمیرو، مودریچ، والورده، بنزما، وینیسیوس جونیور

همچنین لوفتوس چیک برای چلسی و ادر میلیتائو برای رئال مادرید نیز در صورت دریافت کارت زرد در این مسابقه، بازی برگشت را از دست خواهند داد.

کد خبر 566424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.