آماده‌باش پلیس در پی اقدام جنجالی هواداران لیورپول!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن، خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، چهارشنبه هفدهم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

سان:

* ممفیس دپای، مهاجم شکست خورده بارسلونا، مجذوب بازگشت دوباره به لیگ برتر است و آرسنال در میان تیم‌هایی است که مشتاق جذب مهاجم سابق منچستریونایتد است.

* تایوو آوونی، مهاجم سابق لیورپول می‌تواند در تابستان به انگلیس بازگردد، اما پس از به خدمت گرفتن او تنها با شش میلیون پوند، یونیون برلین حالا ۲۵ میلیون پوند از نیوکاسل و وستهم می‌خواهد.

* به نظر می‌رسد که امیدهای آداما ترائوره برای ماندن طولانی‌مدت در بارسلونا در حال کاهش است و بازیکن قرضی ولوز در شرایط بدی قرار دارد و باید به تیم اصلی خود برگردد.

آماده باش پلیس در پی اقدام جنجالی هواداران لیورپول!

* کودی گاکپو، مهاجم پی اس وی آیندهوون اعتراف می‌کند که دوست دارد به لیگ برتر برود، جایی که از تماشای بازی لیورپول و ویرجیل فن دایک لذت می‌برد.

* منچستریونایتد میلیون‌ها دلار برای ارتقای پیشرفته‌ترین مجموعه تمرینی Aon خود در Carrington هزینه می‌کند که شامل یک اتاق بازی است.

* آرسنال قرار است به خایون ادواردز مهاجم جوان که در تیم زیر ۲۱ ساله مشغول باری است و به"بوکایو ساکای بعدی" لقب گرفته است، قرارداد جدیدی ارائه دهد.

* به گفته وزیر ورزش مصر، محمد صلاح آینده خود را به لیورپول متعهد خواهد کرد و در پی تمدید قرارداد با آن فیلدی‌ها است.

فدراسیون فوتبال روسیه درخواست تجدیدنظر خود علیه محرومیت فیفا از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را پس گرفت.

رؤسای ویمبلدون در حال مذاکره با دولت هستند تا ببینند آیا ستارگان روسیه و بلاروس می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند یا خیر.

گاردین:

* اگر اریک تن هاگ که به عنوان دستیار مک‌کلارن در اف سی توئنته کار می‌کرد، هدایت منچستر را بر عهده بگیرد، استیو مک‌کلارن می‌تواند به عنوان دستیار سرمربی به منچستریونایتد بازگردد.

آماده باش پلیس در پی اقدام جنجالی هواداران لیورپول!

* تروور بی لیس که در زمان سرمربیگری تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شد، در مورد جای خالی جاستین لنگر پس از جدایی اش در فوریه با کریکت استرالیا مذاکره کرده است.

* پلیس در بحبوحه نگرانی‌ها مبنی بر اینکه هواداران لیورپول در حال تلاش برای خرید بلیت در بخش‌های جایگاه هواداران منچستر سیتی در ومبلی برای نیمه نهایی جام حذفی هستند، در حالت آماده‌باش است.

* رالف رانگنیک قرار است تنها شش روز در ماه کار کند و در تابستان امسال به عنوان مشاور در منچستریونایتد مشغول به کار شود.

* رئال مادرید آماده است تا ادن هازارد را پس از سه فصل مصدومیت در اسپانیا به صورت قرضی در تابستان امسال به هر تیمی واگذار کند.

دیلی میل:

* کن گریفین (کارآفرین آمریکایی) قرار است به لندن پرواز کند تا در کنار تام و لورا ریکتس درمورد سلسله مراتب باشگاه چلسی مذاکره کند و بر تعهد خود برای خرید باشگاه لیگ برتری تاکید کند.

* کریستال پالاس در تابستان به پیشنهادات برای وینگر خود، ویلفرید زاها گوش خواهد داد و اکنون به دلیل ظهور "مایکل اولیس" و "ابره اِز" در موقعیتی هستند که بدون او کنار بیایند.

دیلی استار:

* منچستریونایتد در حال بررسی کنراد لاینر، هافبک لایپزیگ است و طبق گزارش‌ها، می‌تواند با کمک سرمربی فعلی رالف رانگنیک که او را در سال ۲۰۱۷ به باشگاه بوندسلیگایی آورد، امضا قرارداد با او را تضمین کند.

* پاری سن ژرمن در تعقیب پل پوگبا برای جذب او، پیشنهاد کمتری به هافبک فرانسوی ارسال کرده، و منچستریونایتد در تلاش برای حفظش پیشنهاد بالایی داده، در نتیجه باشگاه لیگ یک، هیچ لطفی به خود نکرده است.

دیلی میرر:

* نیوکاسل در حال از دست دادن هدف اصلی نقل و انتقالات تابستانی سون باتمن است زیرا میلان در حال نزدیک شدن به قرارداد جذب مدافع میانی هلند و لیل است، کلاغ‌ها در حال برنامه‌ریزی برای هزینه‌های دیگری هستند.

* کریستیانو رونالدو با بازگشت به تمرینات منچستریونایتد در آستانه سفر روز شنبه به اورتون، به شیاطین سرخ کمک بزرگی کرد.

وولوز آخرین تلاش خود را برای بستن قرارداد بلندمدت جدید با روبن نوس، انجام خواهد داد، قبل از اینکه مجبور شوند به پیشنهادات تابستانی گوش دهند.

* وست بروم در تلاش است تا با "دارا اوشی" قرارداد جدیدی منعقد کند، زیرا استیو بروس این مدافع را به عنوان کاپیتان آینده باشگاه معرفی کرد.

تایمز:

* برگزارکنندگان ویمبلدون همچنان با دولت بریتانیا درباره شرکت "پیچیده و چالش برانگیز" بازیکنان روسی در مسابقات قهرمانی تابستان امسال گفت‌وگو می‌کنند.

دیلی تلگراف:

* برگزارکنندگان رقابت‌های تنیس اوپن فرانسه قصد ندارند ستاره روسی دانیل مدودف را از حضور در مسابقات تابستانی امسال منع کنند و او می‌تواند در رقابت‌ها شرکت کند.

* میشل پلاتینی رئیس سابق یوفا از جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا شکایت کرد و او را متهم به نفوذ کرده است.

خورشید اسکاتلند:

* اندی هالیدی هافبک- مدافع تیم گلاسکو رنجرز احساس می‌کند شکست تیمش در بازی دیروز و در اضافه شدن موفقیت آمیز او به تیم خود در ژانویه؛ نقطه عطفی برای تعقیب و گریز قهرمانی لیگ اسکاتلند بود.

کد خبر 566407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.