ظرفیت تولید آسفالت به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال افزایش ظرفیت تولید آسفالت به ۸۰۰ تن در روز هستیم.

پرویز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳ اکیپ آسفالت در شهرداری وجود دارد که از این تعداد هشت اکیپ مربوط به هشت منطقه اهواز هستند که به طور معمول روزانه بین هشت تا ۱۰ تن آسفالت دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پنج اکیپ دیگر نیز در سطح شهر فعالیت و به صورت روزانه ۳۰۰ تن آسفالت دریافت می‌کنند، افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۴۰۰ تن آسفالت به اکیپ‌های آسفالت شهرداری تحویل داده می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در طرح ضربتی آسفالت معابر برای استقبال از بهار میزان تولید آسفالت به ۸۰۰ تن در روز رسیده بود، اما با فرا رسیدن ایام نوروز و شرایط ویژه این ایام میزان تولید کمتر شده است، با این حال در تلاش هستیم با افزایش مجدد، ظرفیت را به ۸۰۰ تن در طول روز برسانیم به‌گونه‌ای که ۴۰۰ تن مناطق هشت‌گانه و ۴۰۰ تن نیز پنج اکیپ معاونت عمرانی دریافت کنند.

وی ادامه داد: برخی اکیپ‌ها تنها عملیات لکه‌گیری انجام می‌دهند، لذا در صدد هستیم هفته آینده برای هر منطقه یک اکیپ ویژه لکه‌گیری اختصاص دهیم تا بتوانیم تمام نقاطی که نیازمند انجام این اقدام است را به صورت یک‌جا در سطح شهر انجام دهیم.

حسینی گفت: با توجه به اینکه برای شفافیت در کارها تمام مناقصات و قراردادها از طریق سامانه ستاد انجام می‌شود، تا حدودی سرعت فرایندها پایین است، با این حال به دنبال تسریع در انجام امور هستیم تا بتوانیم از هفته آینده فعالیت گسترده خود را آغاز کنیم.

وی تاکید کرد: پس از پایان عملیات لکه‌گیری آسفالت، مناقصات روکش آسفالت انجام خواهد شد و وارد فاز آسفالت معابر می‌شویم.

کد خبر 566327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.