ذوب آهن صفر_نفت مسجد سلیمان یک/ نوار پیروزی های ذوب آهن پاره شد!

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف نفت مسجد سلیمان رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _شانزدهم فروردین ماه_ تیم فوتبال ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۲۰:۳۰ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال رو در روی هم قرار گرفتند که بازی در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود نفت در جریان است.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان

داور: حسن اکرمی

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، حسین شنانی (محمد امین درویشی)، سجاد جعفری (دقیقه ۴۶، صادق صادقی)، سجاد دانایی (دقیقه ۷۰، محمدحسین اسلامی)، سعید باقرپسند، محمد خدابنده لو (دقیقه ۷۹، حسان پورهاشم)، سینا اسد بیگی، سجاد آشوری (دقیقه ۵۸، حسین ابراهیمی).

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان: علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، مهران امیری، میرهادی میرجوان، امیر روستایی (دقیقه ۸۴، مصطفی ناییج پور)، میثم نقی زاده، حسین مرادی فر، مجید عیدی (دقیقه ۷۶، مجتبی مقتدایی)، مسلم مجدمی (دقیقه ۷۷، محمدخرم الحسینی)، مهدی هاشم نژاد (دقیقه ۶۹، محمد مهدی احمدی)، میلاد باقری.

سرمربی: محمد مهاجری

کارت زرد: داریوش حسن پور (دقیقه ۴۲، نفت مسجد سلیمان)، مهران امیری (دقیقه ۵۹، نفت مسجد سلیمان)،حامد نورمحمدی (دقیقه ۸۴، ذوب آهن)، حسین ابراهیمی (دقیقه ۸۴، ذوب آهن)

کارت قرمز:

گل‌ها: مهدی هاشم نژاد (دقیقه ۶۵، نفت مسجد سلیمان)

شرح بازی:

در نیمه اول این دیدار با موقعیت سازی ذوبی ها همراه بود و بازیکنان این تیم سعی داشتند توپ و میدان را در اختیار خود داشته باشند. در چند موقعیت ایجاد شده از سوی شاگردان مهدی تارتار آنها می‌توانستند به گل برسند اما این دروازه بان حریف بود که با واکنش‌های خوب خود دروازه تیم خود را بسته نگه داشت و بازی با همان نتیجه بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم و برخلاف جریان بازی نفتی‌ها توانستند به گل برسند و این باعث شد دفاع مستحکم نفت اجازه گلزنی به مهاجمان ذوب آهن را ندهد. در نهایت بازی این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نفت تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱: حرکت انفرادی حسین شنانی باعث شد این بازیکن به محوطه جریمه حریف بزند اما ضربه وی را گلر حریف به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۰: سانتر بازیکن ذوب آهن با واکنش مدافعان نفت همراه بود اما در ادامه ضربه برگشت را قریشی به چارچوب زد که با واکنش دروازه بان حریف همراه بود.

دقیقه ۴۴: سانتر بازیکن ذوب آهن با ضربه سر محمد قریشی همراه بود اما دروازه بان نفت توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۵۵: دو موقعیت پی در پی حساس بازیکنان نفت را فرعباسی با واکنش بسیار دیدنی مهار کرد.

دقیقه ۸۵: ضربه شروع مجدد مرادی فر از میانه میدان به قصد گل زده شد اما با واکنش فرعباسی این توپ به بیرون فرستاده شد.

شرح گل:

گل اول نفت (مهدی هاشم نژاد، دقیقه ۶۵): سانتر بازیکن نفت به پشت دفاع ذوب آهن با کنترل خوب هاشم نژاد همراه بود و وی در ادامه با ضربه دقیق توپ را به گل رساند.

نکات بازی:

*در ابتدای بازی بازیکنان تیم ذوب آهن با همراه داشتن بنر تبریک ماه رمضان، فراسیدن این ماه را تبریک گفتند.

*یکی از نکات جالب توجه این دیدار تعویض گزارشگر بازی در شبکه اصفهان بود. در بین دو نیمه علی سرفراز به جای غلامرضا دادخواه گزارش این دیدار را برعهده گرفت. شنیده شد علت تغییر گزارشگر کسالت دادخواه هنگام گزارش بازی بود.

کد خبر 566271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.