عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از ساماندهی راسته میوه‌فروشان بازار بزرگ قزوین تا افزایش بودجه شهرداری خلخال و آغاز عملیات عمرانی آسفالت معابر ملایر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خیابان‌های لالی، نیازمند آسفالت و بهسازی

پژمان حاجت‌پور، سرپرست شهرداری لالی گفت: ۹۰ درصد خیابان‌های لالی فرسوده و به زیرسازی و آسفالت نیاز دارند.

ساماندهی راسته میوه‌فروشان بازار بزرگ قزوین

اصغر الهیاری، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: راسته میوه فروشان بازار بزرگ قزوین (علاف راسته) با هدف کنترل، نظم‌دهی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری ساماندهی شد.

بازدید ۲۵ هزار گردشگر از نوروزگاه شهر هچیرود

جعفر ردایی، شهردار هچیرود گفت: تاکنون نزدیک به ۲۵ هزار نفر از گردشگران و شهروندان از نوروزگاه هچیرود و غرفه‌های نمایشگاه، فرصت‌ها و توانمندی‌های شهر بازدید کرده‌اند.

افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های ورامین

حسن خوانساریان، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری ورامین به طور میانگین ۳۰ درصد افزایش یافت.

افزایش کرایه تاکسی‌های ملایر قانونی است

محمد لطفی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ملایر با اشاره به گلایه و اعتراض برخی از مسافران و شهروندان نسبت به افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از سوی تاکسیرانان در شهر ملایر در چند روز گذشته، گفت: کرایه‌های تاکسی طبق قانون افزایش یافته و از سوی تاکسیرانان نبوده است.

افزایش ۳۵ درصدی بودجه شهرداری خلخال

ودود محمدی، شهردار خلخال با بیان اینکه بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است، گفت: بودجه مصوب امسال شهرداری پاسخگوی نیاز شهرداری خلخال در امور مختلف از جمله ارائه خدمات شهری مناسب و بهینه به شهروندان نیست و لزوم بازنگری در بودجه سال‌جاری شهرداری مشهود است.

الزام اجرای ضوابط ساخت‌وساز در بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد با بیان اینکه اجرای مقررات ساخت‌وساز از جمله حصارکشی کارگاهی الزامی است و با متخلفان برخورد می‌شود، اظهار کرد: همه پیمانکاران و دست‌اندرکاران در امر ساخت‌وساز ملزم به حصارکشی ساختمان در زمان ساخت هستند.

آغاز عملیات عمرانی آسفالت معابر ملایر از فروردین ۱۴۰۱

مجید فرجی، شهردار ملایر اظهار کرد: طی سال جاری بیش از ۷۰ هزار متر مربع پخش آسفالت به صورت مکانیزه و به همین میزان لکه‌گیری معابر در سطح شهر انجام خواهد شد.

اعزام آتش‌نشانان بندرانزلی به یک‌هزار و ۵۲۱ مأموریت

مهرداد رضاپور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این سازمان در سال ۱۴۰۰ به ۱۵۲۱ مأموریت اطفای حریق، امداد و نجات در حادثه و خدمات ایمنی اعزام شدند.

کد خبر 566268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.