تنها ۴.۵ میلیارد تومان از اعتبارات بازآفرینی اختصاص پیدا کرده است

شهردار زنجان گفت: اواخر سال گذشته با مساعدت استاندار زنجان ۴.۵ میلیارد تومان از اعتبارات بازآفرینی شهری برای شهرداری زنجان اختصاص یافت اما تاکنون به طور کامل تخصیص پیدا نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر امروز _سه‌شنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ریل‌گذاری مناسب برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهرداری زنجان انجام شده است، اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ شهر زنجان، انقلابی در بحث آسفالت‌ریزی صورت گرفته و در فروردین امسال عملیات روکش آسفالت معابر را شروع شده و پیش از این نیز عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر نیز از ۱۰ اسفند سال گذشته آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته اعتباری از محل بازآفرینی شهری سهم شهرداری نشد، افزود: اواخر سال گذشته با مساعدت استاندار زنجان ۴.۵ میلیارد تومان از اعتبارات بازآفرینی شهری برای شهرداری زنجان اختصاص یافت که تا کنون به طور کامل این میزان اختصاص پیدا نکرده است.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: در سال جاری برای اعتبارات بازآفرینی شهری و اجرای طرح‌های مختلف با بهره‌گیری از آن، برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

فیروزفر به طرح تفصیلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: از زمان ابلاغ طرح تفصیلی تا کنون، به صورت محوری گشایشی ایجاد نکرده است و معابر پیش بینی شده، در برخی مناطق شهر قابل اجرا نیست.

وی اضافه کرد: در سال جاری تلاش خواهیم کرد با کارشناسی دقیق این معابر پیش بینی شده در طرح تفصیلی را به حالت قابل اجرا در بیاوریم.

شهردار زنجان به پروژه سبزه میدان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه قراردادهای قبلی این پروژه رو به اتمام است، در حال تدارک مناقصه برای اجرای مراحل بعدی این پروژه هستیم و تغییر کف‌سازی سنگ‌های تراورتن که با شرایط آب و هوایی همخوانی ندارد تبدیل به پیور خواهد شد.

فیروزفر با بیان اینکه دوربرگردان پل امام حسن (ع) گلشهر سوم خردادماه امسال افتتاح می‌شود، و در محور کند رو تغییراتی ایجاد می‌شود، گفت: پروژه بازگشایی و آماده سازی محور پادگان ارتش نیز در حال اجرا است.

کد خبر 566248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.