اعزام آتش‌نشانان گرگان به ۵۰۹ ماموریت

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: زمستان سال ۱۴۰۰ نیروهای سازمان آتش‌نشانی به ۵۰۹ مورد حادثه و حریق در این شهر و توابع آن اعزام شدند.

موسی‌الرضا صفری در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان زمستان سال گذشته به ۵۰۹ مورد حادثه و حریق که ۵۰۲ مورد در شهر گرگان و هفت مورد در توابع شهر رخ داده است، اعزام شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه وقوع حوادث در این مدت فوتی نداشته و تنها پنج مصدوم داشته است، افزود: در این بازه زمانی، حریق منازل مسکونی در شهر گرگان ۴۹ مورد و حریق اماکن تجاری ۲۲ مورد گزارش شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: زمستان سال گذشته حریق وسایل نقلیه در شهر گرگان ۳۲ مورد و تصادف وسایل نقلیه ۱۷ مورد بوده و تعداد ۱۲۵ مورد محبوس شدن در آسانسور و اتفاقات مربوط به آن در این شهر به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه پنج مورد محبوس شدن در اماکن نیز به اطلاع این سازمان رسیده است، تصریح کرد: در این بازه زمانی ۲۲ مورد عملیات مقابله با جانوران وحشی و موذی همچون مار، زنبور و گربه در شهر گرگان و توابع آن انجام شده است که با احتساب سایر موارد، سازمان آتش‌نشانی در مجموع به ۵۰۹ مورد حادثه و حریق در زمستان ۱۴۰۰ رسیدگی کرده است.

کد خبر 566245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.