مجموعه مدیریت شهری مصمم به تعیین تکلیف برج دوقلو

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: مجموعه مدیریت شهری، مصمم به تعیین تکلیف برج قلو است و چنان‌چه تصمیم بر تکمیل برج توسط شهرداری است باید منابع مالی پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _سه‌شنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ در جلسه بررسی و هم‌اندیشی برج دوقلوی شهرکرد، با بیان اینکه پروژه برج دوقلو برای شهرداری در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: مصوبه شورای دوره گذشته مبنی‌بر فروش برج بوده اما باید مشاهده کرد در این دوره چه تصمیمی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری مصمم است این پروژه در اسرع وقت تعیین تکلیف شود، افزود: نیاز است پیشنهادات جمع‌آوری و به شورا ارائه شود و چنانچه تصمیم بر تکمیل برج توسط شهرداری است باید منابع مالی پیش‌بینی شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: مباحث ترافیکی، سایه‌اندازی، کاهش ارتفاع ساختمان، پیش‌بینی پارک‌سوار و اختصاص اتوبوس این برج باید مدنظر قرار گیرد و نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم انجام شود.

فاطمه بیگی، عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز خاطرنشان کرد: همه ما از وضعیت برج دوقلو مطلع هستیم و انتظار می‌رود یک تصمیم و یا پیشنهاد مشخص و کارشناسی به شورا ارائه و شورا با بررسی دقیق همه جوانب نتیجه نهایی را اعلام کند.

وی با بیان اینکه درخصوص برج دوقلو باید اعتماد عمومی و اجتماعی باز گردانده شود، گفت: در بحث برج دوقلو، ضرر مالی صورت گرفته؛ اما باید مباحث اجتماعی هم در نظر گرفته شود و در اسرع وقت این پروژه تعیین تکلیف شود.

بیگی ادامه داد: در صورت فروش برج باید پروژه‌های دیگری تعریف و اجرا شود تا بازگشت به سرمایه به شهر انجام بگیرد.

کد خبر 566170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.