صرفه‌جویی ۴۰میلیارد تومانی با بهره‌برداری از زباله‌سوز ساری

شهردار ساری گفت: با بهره‌برداری از زباله‌سوز ساری، ۴۰میلیارد تومان در هزینه‌های دفن و حمل زباله این شهر صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد طالبی شامگاه دوشنبه با حضور در سپاه کربلای استان ضمن دیدار با فرمانده سپاه کربلای مازندران، اظهار کرد: امیدواریم پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری امسال به بهره‌برداری برسد؛ در صورت بهره‌برداری از این پروژه، سالانه ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به حمل و دفن زباله کاهش می‌یابد و به مسائل عمرانی، فرهنگی در شهر اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری نیز تغییرات متنوعی در شهر ایجاد کردیم، افزود: تمام المان‌هایی که در فضای شهری نصب شد با استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی کارکنان مجموعه شهرداری ساری بود و این المان‌ها با تکیه بر توان داخلی ساخته شد.

شهردار ساری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ برای تمام پروژه‌های شهرداری، پیوست سیما و منظر تعریف کردیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی همانند ترمینال شهر از جمله طرح‌هایی است که پیوست سیما و منظر دارد و باید هرچه زودتر به پایان برسد.

طالبی ضمن قدردانی از فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: ورود به موقع فرمانده سپاه کربلای مازندران برای تغییر پیمانکار زباله‌سوز، نقطه عطفی در تاریخ شهر ساری است تا این معضل ۹ ساله رفع شود.

سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این دیدار، تاکید کرد: کمک و تقویت شهرداری قطعاً کمک به نظام اسلامی است؛ چراکه هر اقدامی جهت کاشتن بذر امید در دل مردم و ناامید کردن استکبار، بالندگی انقلاب را در پی دارد.

وی با بیان اینکه مطلع هستیم شهرداری ساری با چه مسائلی مواجه است، ادامه داد: در زمینه مسائل کارگری و اجتماعی، ما هم دغدغه داریم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سعی کردیم فضای امن همراه با آرامش برای مردم فراهم کنیم، تصریح کرد: همه این مسائل در راستای خدمت‌رسانی به مردم است، دشمن به دنبال این است تا مردم را از انقلاب رویگردان کند؛ اما اقداماتی که در شهرداری انجام شده، روحیه امید را به مردم تزریق می‌کند و دشمن به خواسته‌اش دست نخواهد یافت.

مسلمی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها در کنار شهرداری ساری هستیم، خاطرنشان کرد: کاری که شهرداری انجام می‌دهد برای توسعه شهر بسیار مؤثر است و ما با همه ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سازندگی در کنار شما خواهیم بود.

کد خبر 566100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.