ذوب آهن _نفت مسجد سلیمان/ ثبت پنجمین پیروزی متوالی در قرن جدید؟

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال میزبان نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه رو در روی نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه فولادشهر به میدان می‌رود.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: فولادشهر

داوران: حسن اکرمی، حمیدرضا افشون، نجف پناهی و حسین زمانی

ناظر: محسن قهرمانی

نیم فصل دومی رویایی

تیم فوتبال ذوب آهن با کسب ۹ پیروزی، چهار تساوی، ۱۰ شکست و ۳۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. گاندو ها در پنج هفته گذشته عملکرد خوبی داشتند و یک تساوی و چهار پیروزی متوالی به دست آوردند، شاگردان تارتار اگر موفق شوند نفت مسجد سلیمان را شکست دهند، گل گهر و پیکان هم بازی‌های خود را واگذار کنند شانس صعود تا رده ششم جدول را دارند.

بالا بردن آمادگی در یک بازی دوستانه

ذوب آهن برای آمادگی بیشتر برای بازی با نفت مسجد سلیمان، بعد از تعطیلات در نخستین بازی دوستانه سال جدید مقابل تیم ون پارس نقش جهان قرار گرفت که با تک گل علی خدادادی به پیروزی رسیدند.

ذوب آهن _نفت مسجد سلیمان/ ثبت پنجمین پیروزی متوالی در قرن جدید؟

حضور تماشاگران در فولادشهر منتفی است

با توجه به اینکه اجازه حضور ۳۰ درصد از هواداران در ورزشگاه‌ها صادر شده است، اما با پیگیری‌های هیئت فوتبال استان اصفهان هنوز سامانه بلیت‌فروشی باشگاه ذوب آهن به سامانه امید وزارت بهداشت جهت تأیید افراد متقاضی خرید بلیت، تزریق دو دوز واکسن کرونا و گذشت ۱۴ روز از تزریق دوز دوم تأیید نشده است.

نفت مسجد سلیمان؛ مدعی سقوط!

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با کسب دو پیروزی، هشت تساوی، ۱۳ شکست و ۱۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد که اگر نتواند در بازی‌های پیش روی خود امتیازات خوبی به دست آورد یکی از تیم‌هایی خواهد بود که به لیگ دسته یک سقوط می‌کند. نفت اگر بتواند ذوب آهن را شکست دهد به رده چهاردهم جدول صعود می‌کند، اما اگر نتواند این تیم را از پیش رو بردارد و شهر خودرو به پیروزی برسد، به قعر جدول سقوط خواهد کرد.

ذوب آهن _نفت مسجد سلیمان/ ثبت پنجمین پیروزی متوالی در قرن جدید؟

حضور سرمربی جدید

رضا مهاجری در ابتدای لیگ بیست و یکم سکان‌دار شهر خودرو شد و تنها در یک مسابقه هدایت این تیم را برعهده داشت. وی بعد از عدم حضور مقابل مس رفسنجان از سمت خود کنار رفت، این مربی در هفته‌های پایانی لیگ ریسک بزرگی انجام داد و با مدیران نفت مسجدسلیمان به توافق رسید و قراردادش را به امضا رساند تا بعد از کمالوند و فکری، سومین سرمربی نفتی‌ها در لیگ بیست و یکم باشد و باید دید مهاجری می‌تواند نفت را در لیگ برتر نگه دارد یا خیر.

کد خبر 566081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.