ضرورت تزریق واکسن دانشجویان

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: دانشجویانی که به صورت حضوری در کلاس درس حضور پیدا می‌کنند، ملزم به تزریق دو دوز واکسن و دانشجویانی مستقر در خوابگاه، ملزم به تزریق سه دوز واکسن هستند.

حمیدرضا خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه نخستین کلاس حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر یکشنبه _چهاردهم فرودین‌ماه_ برگزار شد، اظهار کرد: تمام کلاس‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری نیست زیرا دروس عمومی و دروس گروه معارف همچنان به صورت مجازی و از پیش تعیین شده در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: سایر دروس شامل دروس پایه، اصلی، تخصصی و دروس آزمایشگاهی و کارگاهی که بالغ بر ۷۵ درصد دروس هستند به صورت حضوری در حال برگزاری است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با اشاره به اینکه داشتن کارت واکسن برای تمام دانشجویان الزامی است، گفت: دانشجویانی که به صورت حضوری در کلاس درس حضور پیدا می‌کنند ملزم به تزریق دو دوز واکسن و دانشجویانی مستقر در خوابگاه ملزم به تزریق سه دوز واکسن هستند.

خدایی، درباره ظرفیت کلاس‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر مطرح کرد: مطابق با ابلاغیه جدید کلاس‌های با ظرفیت بیش از ۴۰ نفر نباید به صورت حضوری برگزار شود و اساتید موظفند بعد از ۴۵ دقیقه تدریس ۱۵ دقیقه کلاس را تعطیل کنند و همچنین در طول مدت تدریس باید تهویه کلاس از طریق باز گذاشتن پنجره‌ها صورت پذیرد.

کد خبر 566059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.