رضایت بیش از ۶۰درصد شهروندان از ویژه‌برنامه‌های نوروزی

مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد نتایج نظرسنجی مردمی ایام نوروز ۱۴۰۱ را ارائه کرد.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به استناد نتایج به‌دست آمده از تحلیل فرم‌های نظرسنجی که در ایام نوروز در مراکز میزبان جشنواره «آمد بهار جان‌ها» توسط بازدیدکنندگان (میهمانان و شهروندان) تکمیل شده، رضایت‌مندی در مرحله خیلی زیاد ۳۴/۷۵ درصد و زیاد ۲۹/۶۶ درصد بوده است.

وی به روند اجرای ویژه برنامه نوروزی «آمد بهار جان‌ها» در نوروز ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: در مدت برگزاری این جشنواره که از دوم تا یازدهم فروردین ادامه داشت، بیش از ۱۱۵۰ برنامه در سطح مراکز و مناطق مختلف شهری اجرا شد و طی همین مدت بیش از ۲۷۲ هزار و ۴۹ نفر از این برنامه‌ها بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد ضمن تشریح روند انجام پروژه نظرسنجی در ایام برگزاری جشنواره نوروزی، خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز فرم‌های نظرسنجی توسط نیروهای شیفت و کارکنان در محل کانترهای اطلاع‌رسانی "از من بپرس" تقدیم حاضران شده و پس از تکمیل به مسئول مربوطه تحویل و تمام آن‌ها جمع‌آوری و آرشیو شد.

خاکسار تصریح کرد: میزان رضایت از اطلاع‌رسانی جشنواره، درصد رضایت‌مندی از برنامه‌های برگزار شده در مراکز گردشگری و تفریحی، تور گردشگری و کارناوال شادی و تنوع برنامه‌ها، میزان افزایش شادی و نشاط میان شهروندان، رضایت از خدمات، نحوه برخورد کارکنان با شهروندان و پوشش مناطق مختلف شهری از دیگر موارد مورد سنجش در این نظرسنجی بوده است.

وی ادامه داد: بررسی و پایش میزان استقبال در مناطق شهری مانند پارک فیروزه و کبیرزاده که امسال برای اولین بار در آن‌ها برنامه اجرا شد نیز به طور جداگانه انجام شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد گفت: در این برگه‌ها، موارد مورد سنجش به صورت تفکیک شده و بخش به بخش از شخص کسب و در نهایت، یک سوال کلی در خصوص میزبان رضایت‌مندی از ویژه‌برنامه‌های نوروزی، مطرح شده بود.

خاکسار افزود: پس از وارد کردن داده‌ها در نرم‌افزار spss، و بررسی خروجی‌های آن، نتایج هر بخش به صورت درصد و تعداد اشخاص مشخص شد. به استناد این خروجی‌ها و برآورد موارد کلی میزان رضایت‌مندی شهروندان به ترتیب خیلی خوب با ۳۴/۷۵ درصد، خوب ۲۹/۶۶ درصد، ۲۲/۸۸ درصد متوسط، ۵/۳۹ درصد کم و ۷/۷۸ درصد ضعیف ارزیابی شده است.

کد خبر 566037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.