لزوم توجه به حوزه ورزش به عنوان سرمایه اجتماعی

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: مقام‌آوران عرصه‌های مختلف از جمله ورزش سرمایه‌های عظیم اجتماعی هستند و نیاز است تا کمبودهای این حوزه رفع شود.

حسین شاهزاده‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افتخارآفرینی پسران و دختران هندبالیست شاهین‌شهری در رقابت‌های آسیایی و کسب سهمیه جهانی، اظهار کرد: مقام‌آوران عرصه‌های مختلف از جمله ورزش سرمایه‌های عظیم اجتماعی هستند و نیاز است تا کمبودهای این حوزه رفع شود. اهتزاز پرچم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی افتخاری است که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: بدون تردید تلاش تمام ارگان‌ها از جمله شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری اندیشیدن تمهیداتی در راستای قدردانی و اعتلای حوزه ورزش خواهد بود و امیدوارم شاهد رقم خوردن افتخارآفرینی قهرمانان شاهین‌شهری در رقابت‌های ملی و بین‌المللی باشیم، فارغ از این مهم که متولی اصلی این حوزه وزارت ورزش و جوانان است سعی می‌کنیم چالش‌های موجود را رفع کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: لازم است از افتخارآفرینان شهر تجلیل و استقبال شود؛ چراکه انگیزه‌بخشی به افتخارآفرینان شهر زمینه‌ساز استمرار درخشش در عرصه‌های پیش‌رو می‌شود.

کد خبر 565914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.