احضار مدیران فدراسیون فوتبال به مجلس

مسئولان فدراسیون فوتبال، یک‌هفته پس از ماجراهای دیدار ایران و لبنان در مشهد در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه به مجلس فراخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اتفاقات رخ داده در جریان بازی تیم ملی کشورمان مقابل لبنان و راه ندادن تماشاگران زن به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات به مجلس فرا خوانده شدند.

در این نشست که امروز برگزار می‌شود، قرار است «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون به همراه سایر مدیران فوتبال در مورد این حواشی توضیحاتی ارائه کنند.

هفته گذشته بود که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای‌اسلامی، برای رسیدگی به رفتار دور از شأن در مواجهه با زنان، واکنش نشان داد و گفت: رفتار غیرمنطقی و دور از شأن در مواجهه با بانوان محترم که ناشی از کاستی‌های مدیریتی بود، عموم مردم را متاسف و متأثر کرده است. کمیسیون امور داخلی مأمور شده است تا با قید فوریت و با احضار مسئولان خاطی، به این سوءمدیریت رسیدگی کند و زمینه استیفای حقوق بانوان محترم را فراهم نماید.

حال باید دید در جلسه‌ای که قرار است بین اعضای مجلس شورای‌اسلامی و اعضای فدراسیون فوتبال برگزار شود، نتیجه نهایی چه خواهد بود و آیا مشکل ورود زنان به ورزشگاه برطرف می‌شود یا کماکان باید به این مشکل، دست و پنجه نرم کنیم.

کد خبر 565851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.