همکاری اداره دیجیتال دبی با پلیس برای کشف جرایم سایبری

اداره دیجیتال دبی و پلیس این شهر در حال تقویت همکاری خود برای مقابله با جرایم سایبری هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جهان امروز شاهد دگرگونی‌های بزرگ، توسعه سریع فناوری‌ها و گسترش سبک‌های زندگی دیجیتالی است و تلاش برای تحکیم پایه‌های زندگی دیجیتال، مستلزم آمادگی کامل در ارائه خدمات و راه‌حل‌های دیجیتالی است که در عین حال حداکثر ایمنی و امنیت را در فضای مجازی تضمین کند.

به‌منظور ایجاد یک زندگی کاملاً دیجیتالی، یکپارچه و ایمن و در راستای ارتقای نوآوری و توسعه مهارت‌ها و قابلیت‌های موجود در حوزه امنیت سایبری و دستیابی به اهداف استراتژیک در این زمینه، اداره دیجیتال دبی و پلیس این شهر از طریق برنامه‌های پیشرفته و دوره‌های آموزشی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

همکاری اداره دیجیتال دبی با پلیس برای کشف جرایم سایبری

اداره دیجیتال دبی خواهان ارتقای نوآوری‌ها، مهارت‌ها، قابلیت‌ها و دانش امنیت سایبری همه کارکنان نهادهای دولتی از طریق برنامه‌های پیشرفته و دوره‌های آموزشی است و متعهد شده مشارکت‌های استراتژیک خود را برای پیشبرد اهدافش در زمینه نوآوری، ایمنی و امنیت در سراسر امارت افزایش دهد. پلیس دبی نیز که به تأمین امنیت در کل زمینه‌های شخصی، روانی، اقتصادی و اجتماعی متعهد است، با توجه به زندگی در عصری که دیجیتالی شدن بخشی از زندگی روزمره مردم محسوب می‌شود، امنیت سایبری را بخشی جدایی‌ناپذیر از تعهدات خود می‌داند.

این دو نهاد در زمینه‌های مختلف هم‌چون تهیه برنامه‌های مشترک برای افزایش کارایی فارغ‌التحصیلان متخصص فناوری‌اطلاعات، همچنین آموزش صلاحیت به کارکنان پلیس دبی و دانشجویان در زمینه امنیت سایبری همکاری می‌کنند و در راستای گسترش آگاهی از امینتی سایبری، برای تمام اقشار جامعه از جمله دانش‌آموزان مدارس تمرینات شبیه‌سازی حملات سایبری برگزار خواهند کرد. در راستای تحقق این اهداف، مرکز امنیت الکترونیک دبی (DESC)، یکی از بخش‌های نهاد دیجیتال دبی، یک پلت‌فرم امنیت سایبری برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها در وب‌سایت‌های دولتی و غیردولتی راه‌اندازی کرده است.

همکاری اداره دیجیتال دبی با پلیس برای کشف جرایم سایبری

کد خبر 565849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.