توجه شورای ششم به رفع مشکلات شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: نیاز است توجه بیشتری به راه‌های مواصلاتی کاشان از جمله آزادراه قم -کاشان و نطنز شود، این راه‌ها مورد بازبینی مسئولان و کارشناسان قرار بگیرد تا با تخصیص اعتبار برای بازسازی راه‌های جاده‌ای منطقه از جمله پل ارتباطی راوند، آمار تصادفات کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علی هاشمی طاهری امروز _یکشنبه، چهاردهمین فروردین‌ماه_ در پنجاه‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر کاشان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان این ماه را فرصتی برای خودسازی دانست و اظهار کرد: نوروز امسال کاشان، شاهد اکثریت مسافران نوروزی بود تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا خدمات خوبی به این گردشگران داده شود و زیر ساخت‌هایی در جهت رونق گردشگری منطقه انجام شود.

وی افزود: از ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکر می‌کنیم که جهت ارتقای فرهنگ منطقه تلاش فراوان کرده و شاهد آسیب‌های فرهنگی کمتری بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان فضای مجازی، تشویش اذهان عمومی و فقر فرهنگی را یکی از مشکلات اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها درخواست می‌شود در این زمینه منصفانه عمل کرده و با انتقادات سازنده جهت رشد منطقه تلاش کنند.

هاشمی پیگیری‌های فرماندار جهت رفع مشکلات مردم در حوزه کمیسیون ماده پنج را خواستار شد و اضافه کرد: کمبود بودجه و اختیارات دستگاه‌های کاشان از جمله مشکلات پیش‌رو است و رؤسای ادارات کاشان باید دارای اختیارات بیشتری باشند و تصمیماتی سازنده برای منطقه بگیرند.

وی تأسیس نکردن ساختمان‌های گمرک و ارتقای ساختمان ثبت، شرکت نفت و اداره ورزش کاشان را خواستار شد و گفت: ساختمان‌های ادارات باید درخور جایگاه و شأن کاشان باشد تا به تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید بر اینکه هرچه زودتر باید برای تأمین امنیت جانی مردم اقدام شود، تصریح کرد: نیاز است توجه بیشتری به راه‌های مواصلاتی کاشان از جمله آزادراه قم -کاشان و نطنز شود، این راه‌ها مورد بازبینی مسئولان و کارشناسان قرار بگیرد تا با تخصیص اعتبار برای بازسازی راه‌های جاده‌ای منطقه از جمله پل ارتباطی راوند، آمار تصادفات کاهش یابد.

هاشمی با قدردانی از اداره برق شهرستان کاشان افزایش اعتبار برای این شرکت به منظور تأمین روشنایی معابر و خیابان‌های شهر کاشان را خواستار شد و ادامه داد: شرکت سایپا کاشان با ۳۰۰۰ کارگر طرح طبقاتی مشاغل را اجرا نکرده است و حق کارگر را ضایع می‌کند، افراد تحصیل‌کرده بومی را به عنوان مدیر نمی‌پذیرد در حالی که باید به منظور ادای رسالت اجتماعی خود در فعالیت‌های عمرانی منطقه، شرکت و فعالیت مداوم داشته باشد و از مدیر این واحد تولیدی می‌خواهیم جوابگو باشد.

وی افزود: ضمن احترام به تمام هم استانی‌های خود از مقام‌های بالا دستی استان می‌خواهیم که ما را در به حق خود رسانده و با واگذاری اختیار تام به مسئولان دستگاه‌ها جهت مرتفع شدن مشکلات همکاری داشته باشند.

کد خبر 565738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.