عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از خدمات رایگان اتوبوسرانی سنندج تا آشکارسازی سرعتکاه‌های زرند و تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خدمات رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی سنندج

شهردار سنندج گفت: به مناسبت حلول ماه پر خیر و برکت رمضان و بازگشایی مدارس و همچنین با هدف رفاه حال دانش آموزان و شهروندان و با هدف کاهش ترافیک، کلیه خطوط ناوگان اتوبوس‌رانی در سطح شهر در روز یکشنبه چهاردهم فروردین رایگان است.

جذب ۳۴۵ تن قیر رایگان برای طبس

محمد نصیری، شهردار طبس گفت: با پیگیری اعضای شورای شهر طبس از سازمان همیاری شهرداری‌های کشور ۳۴۵ تن قیر رایگان جذب شده و در حال حاضر همه این میزان موجود است.

سیزده‌بدر متفاوت برای شهروندان گرگانی

احمد سالاری، با بیان اینکه شهر گرگان یکی از تمیزترین و پاکیزه‌ترین شهرهای کشور است، افزود: گرگان در حوزه طرح استقبال بهار و زیباسازی، فضای سبز و المان‌های شهری، خیلی با سال‌های گذشته در مقایسه با شهرهای همتراز و بالاتر خود متفاوت‌تر بوده و توانست برای گردشگران عزیز، یک فضای زیبا و فرح بخش فراهم آورد.

تجدید و آشکارسازی سرعتکاه‌های سطح شهر زرند

محمدجواد عربپور، رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک درون شهری شهرداری زرند با بیان اینکه به زودی سایر سرعتکاه‌های سطح شهر آشکارسازی خواهد شد، اظهار کرد: با اجرای این طرح مطمئناً شاهد کاهش حوادث و برخوردهای ناگهانی در طول شب خواهیم بود.

تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری اسلامشهر

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر اظهار کرد: پروژه‌های شاخص شهرداری اسلامشهر از جمله مترو در تعطیلات نوروز تعطیل نشد.

افزایش آتش‌سوزی واحدهای مسکونی و تجاری در تالش

محمدرضا خورشیدی، رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: در سال ۱۴۰۰، حوادث آتش‌سوزی واحدهای مسکونی و تجاری در این شهر، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

بازدید ۲۵ هزار گردشگر از نوروزگاه شهر هچیرود

جعفر ردایی، شهردار هچیرود گفت: تاکنون نزدیک به ۲۵ هزار نفر از گردشگران و شهروندان از نوروزگاه هچیرود و غرفه‌های نمایشگاه، فرصت‌ها و توانمندی‌های شهر بازدید کرده‌اند.

توزیع کیسه زباله در روز طبیعت توسط شهرداری خرمشهر

شهرداری خرمشهر با هدف حفظ پاکیزگی محیط و پیشگیری از رهاسازی زباله‌ها در پارک‌ها و فضای سبز سطح شهر، اقدام به توزیع کیسه زباله بین شهروندان و میهمانان نوروزی کرد.

ایجاد گذرگاه نوروزی در باغ ۳۳ هکتاری رامسر

علی امینی‌شاد، شهردار رامسر از ایجاد گذرگاه نوروزی در باغ ۳۳ هکتاری این شهر خبر داد.

کد خبر 565730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.