صرافی BitMEX نتوانست بانک آلمانی را خریداری کند

بی ایکس ام آپریشنز یک شرکت تابعه که توسط الکساندر هوپتنر مدیرعامل BitMEX و استفان لوتز (Stephan Lutz) مدیر مالی آن تأسیس شد، نتوانست بانک خصوصی مونیخ، Bankhaus von der Heydt را خریداری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که هر دو طرف توافق کردند که قرارداد برنامه ریزی شده را لغو کنند. این خرید توسط رگولاتور آلمانی BaFIN در ژانویه زمانی که BXM Operations قرارداد خرید با دیتریش فون بوتیچر (Dietrich von Boetticher) مالک فعلی بانک امضا کرد، مورد تأیید قرار گرفت.

سخنگوی BitMEX به رسانه‌های آلمانی گفت: دو طرف متقابل و دوستانه تصمیم گرفته‌اند که خرید پیشنهادی را متوقف کنند و از اول آوریل ، هر دو طرف از ارائه جزئیات یا دلایل مربوط به خرید ناموفق خودداری کردند.

BXM Operation قبلاً برنامه خرید یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های آلمان را اعلام کرد. این معامله به BitMEX مجوز بانکی در آلمان می‌داد که برای ارائه خدمات مالی مرتبط با دارایی‌های دیجیتال ضروری است.Bankhaus von der Heydt که در سال ۱۷۵۴ تأسیس شد، سال به سال زیان‌های عملیاتی را ثبت می‌کند. بر اساس این گزارش، در سال‌های مالی ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹، نتیجه فعالیت‌های تجاری عادی به طور قابل توجهی منفی بوده است.

در ماه اکتبر، Bankhaus von der Heydt با Fireblocks همکاری کرد تا خدمات رمزنگاری را برای مشتریان خود ارائه دهد. BitMEX مستقر در سیشل به دلیل اختلافات خود با نهادهای نظارتی ایالات متحده که صرافی ارائه خدمات تجارت رمزنگاری به مشتریان آمریکایی را برخلاف قوانین فدرال متهم کرده بودند، تحت فشار قرار گرفته است.

بیت مکس در نهایت به توافق ۱۰۰ میلیون دلاری با CFTC رسید تا اختلاف را حل کند.

کد خبر 565708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.