ترافیک ۱۴فروردین روان بود/محدودیت تردد برای مدارس یا ماه رمضان نداریم

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اعلام اینکه محدودیت ترافیکی برای اصفهان در دستور کار قرار ندارد، گفت: در ماه مبارک رمضان، به ویژه در ساعت‌های پایانی روز، حتماً با افزایش ترافیک روبه‌رو خواهیم شد؛ اما محدودیتی اعمال نخواهیم کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی به مناسبت بازگشایی مدارس اجرا نمی‌شود و تنها برای خانواده‌هایی که قرار است فرزندان خود را در محدوده مرکزی شهر به مدرسه ببرند و هنوز سرویس ندارند، طرح زوج و فرد لغو شده است.

وی ترافیک چهاردهم فروردین ماه را عادی دانست و افزود: انتظار داشتیم صبح امروز به دلیل بازگشایی مدارس، خیابان‌ها بسیار شلوغ شود اما این اتفاق نیفتاد و وضعیت ترافیکی در اصفهان، عادی و روان بود.

رئیس پلیس راهور با تاکید بر اینکه فعلاً محدودیت ترافیکی برای اصفهان در دستور کار قرار ندارد، گفت: برای بازگشایی مدارس یا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محدودیت تردد در دستور کار قرار ندارد، ممکن است برای شب‌های قدر برخی محدودیت‌هایی در نظر گرفته شود که در زمان لازم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش تردد در خیابان‌های کلان‌شهر اصفهان در برخی از ساعت‌های ماه مبارک رمضان، ادامه داد: در ماه مبارک، به ویژه در ساعت‌های پایانی روز، حتماً افزایش ترافیک انتظار می‌رود؛ اما محدودیتی اعمال نخواهیم کرد، به این معنا که منطقه یا خیابان و مسیری بسته نمی‌شود؛ مگر اینکه به حسب ضرورت، به شکل مقطعی و آنی، تصمیمی گرفته شود وگرنه به شکل هدفمند و مدون ترافیک مدیریت می‌شود.

سرهنگ محمدی از حضور پلیس برای مدیریت و روان‌سازی ترافیک در تعطیلات نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز، بار ترافیکی زیادی در شهر ایجاد و گاهی خیابان‌ها از خودرو اشباع می‌شد اما با حضور پلیس، این پوشش ترافیکی و روان‌سازی انجام شد.

کد خبر 565706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.