پیش‌بینی تاسیسات گردشگری برای خدمات‌رسانی به مسافران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تأسیسات گردشگری برای خدمات‌رسانی به مسافران پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز _یکشنبه، چهاردهم فروردین‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۱۷ روز گذشته، ۱۰۱ هزار و ۷۳۲ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت کردند.

وی افزود: از این تعداد، اقامت بیش از ۲۷۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ستادهای اسکان و سایر اقامتگاه‌های استان شامل اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، میهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی بوده است.

جیلان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ترددشمارهای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ۱۷ روز گذشته حدود ۷۶۴ هزار دستگاه خودرو با سه میلیون و ۵۵ هزار سرنشین وارد این استان شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۴۱ هزار و ۸۸۶ دستگاه خودرو با ۱۶۷ هزار و ۵۴۴ سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال‌وبختیاری و ۵۲ هزار و ۶۸۷ دستگاه خودرو با ۲۱۰ هزار و ۷۴۸ سرنشین از این استان خارج شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: اکنون ۴۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تأسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

کد خبر 565703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.