۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
سولانا در جایگاه ششم بازار کریپتو

براساس تازه ترین داده‌های وبسایت مرجع کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، رمزارز سولانا توانسته است تا این لحظه رتبه ششم بازار ارزهای رمزنگاری شده را از نظر ارزش بازار به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارزش بازار سولانا حدود ۴۰ میلیارد دلار است. این درحالی است که این رقم برای ریپل معادل ۳۹ میلیارد دلار می‌باشد. به علاوه این، طی یک هفته گذشته سولانا با ۳۶ درصد رشد یکی از ۱۰ ارز برتر بازار بوده است که عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است.

طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، سولانا ، قاتل اتریوم، در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و اکنون با قیمت ۱۳۴ دلار در هر واحد ترید می‌شود.

نکته قابل توجه اینجاست که شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی ویزدام‌تری (WisdomTree) که دراصل اسپانسر محصولات قابل معامله در بورس (ETP) است، اخیراً اعلام کرده است که محصولات قابل معامله در بورس سولانا، کاردانو و پولکادات در بورس اوراق بهادار فرانسه و هلند فهرست شده است. این دو ETP معاملات خود را در صرافی‌های Euronext واقع در آمستردام و پاریس آغاز کرده اند. نسبت هزینه کل (TER) که مقیاسی است که کل هزینه‌های مربوط به فعالیت یک صندوق سرمایه گذاری خاص را ارزیابی می‌کند، برای این محصولات تنها ۰.۹۵ درصد است.

به علاوه، اوایل این هفته، ETPهای سولانا، کاردانو و پولکادات در بستر SIX Swiss Exchange مستقر در زوریخ و Xetra مستقر در فرانکفورت راه اندازی شدند.

کد خبر 565682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.