۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
پیش به سوی اینتر و فراتر از آن

دربی حساس ایتالیا میان دو تیم اینترمیلان و یوونتوس، امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز اروپا مربوط به بازی جذاب میان دو تیم اینترمیلان و یوونتوس است که به «دربی ایتالیا» معروف بوده و تا حد زیادی می‌تواند سرنوشت بانوی پیر در این فصل رقابت‌ها را مشخص کند.

استادیوم آلیانز یوونتوس، امروز میزبان دیدار حساس تیم‌های سوم و چهارم ایتالیا خواهد بود و نتیجه این مسابقه برای شاگردان آلگری بسیار حائز اهمیت است. کارشناسان ورزشی اعتقاد دارند که یوونتوس در این مسابقه به آب و آتش می‌زند و از تمام قدرت تهاجمی خود برای شکست اینتر استفاده می‌کند.

یووه با استفاده از پائولو دیبالا، آلوارو موراتا و دوشان ولاهوویچ می‌تواند امید زیادی به گلزنی داشته باشد و حتی عدم وجود خلاقیت در خط هافبک نیز توسط این سه مهره تهاجمی، جبران خواهد شد. مکس آلگری، قبلاً تأیید کرده بود که لئوناردو بونوچی روی نیمکت خواهد بود؛ بنابراین جورجیو کیلینی به همراه ماتیاس دلیخت، احتمالاً مدافعان ترکیب اصلی یوونتوس در این بازی باشند.

دنیس زکاریا زودتر از موعد از آسیب عضلانی بهبود یافته و می‌تواند با مانوئل لوکاتلی بازی را برای بانوی پیر شروع کند. همچنین آرتور ملو و آدرین رابیوت نیز احتمالاً دیگر بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی باشند. بدون شک خوان کوادرادو نیز مثل همیشه نقش محوری و مهمی ایفا می‌کند و حضورش در سمت راست زمین برای اینتر آزاردهنده خواهد بود.

لوکا پلگرینی از حضور در این دیدار محروم است و فدریکو کیه‌زا، وستون مک کنی، کایو ژورژ و مارلی آکه نیز به دلیل مصدومیت دیدار دربی ایتالیا را از دست داده‌اند.

اگرچه یوونتوس چند مصدوم و محروم برای این مسابقه دارد، اما اینتری‌ها با دست پر پا به زمین می‌گذارند. مارسلو بروزوویچ و استفان دیفرای اکنون از مشکلات عضلانی که در بازی با لیورپول با آن مواجه بودند بهبود یافته‌اند. البته پیش‌بینی می‌شود که برای ریسک کمتر، مدافع هلندی از روی نیمکت بازی را دنبال کند و به جای آن دانیلو دآمبروزیو در خط دفاع جا بگیرد.

ایوان پریشیچ و متئو دارمیان به جای رابین گوسنز و دنزل دامفریس در زمین حضور خواهند داشت و ادین ژکو به همراه لائوتارو مارتینز امیدهای اصلی اینتر و اینزاگی برای گلزنی هستند.

درحال‌حاضر اینتر با ۶۰ امتیاز در رده سوم جدول سری آ قرار دارد و در پنج اخیر بازی خود عملکرد خوبی نداشته است. یک پیروزی، یک شکست و سه تساوی، می‌تواند آماری باشد که یووه را برای پیروزی در ورزشگاه خانگی خود امیدوارتر کند. این در حالی است که یووه در پنج بازی اخیر خود در سری آ، چهار پیروزی و تنها یک تساوی داشته، آلگری موفق شده تیمش را به مسیر درست هدایت کند و پیروزی برابر اینتر می‌تواند بانوی پیر را با دو امتیاز بیشتر در جایگاه سوم جدول قرار دهد.

اگرچه اینتر و یوونتوس، هنوز برای قهرمانی شانس بالایی دارند، اما این دو تیم باید منتظر لغزشی کوچک از جانب میلان و ناپولی باشند. روسونری فصل خوبی را سپری کرده و شانس اول قهرمانی سری آ محسوب می‌شود. به این ترتیب، جدال دربی نه تنها تعیین کننده تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی خواهد بود، بلکه حداقل متضمن کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز می‌تواند باشد.

ترکیب‌های احتمالی دو تیم در دربی د ایتالیا را می‌توانید در ادامه بخوانید:

یوونتوس (۱-۳-۲-۴): شزنی، دنیلو، دلیخت، کیلینی، الکس ساندرو؛ لوکاتلی، زکریا، کوادرادو، دیبالا، موراتا، ولاهوویچ

اینتر (۲-۵-۳): هندانوویچ، باستونی، اشکرینیار، دآمبرزیو، دارمیان، بارلا، بروزوویچ، چالهان اوغلو، پریشیچ. لائوتارو مارتینز، ژکو

کد خبر 565678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.