باشگاه ذوب‌آهن آمادگی میزبانی از هواداران را دارد/منتظر اتصال سامانه امید هستیم

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر سامانه امید وزارت بهداشت به سامانه بلیت‌فروشی دیدارهای ذوب‌آهن متصل شود، برای باشگاه این آمادگی وجود دارد که بعد از مدت‌ها دوری هواداران، پذیرای فوتبال‌دوستان اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر باشیم.

محمدمهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص آخرین اخبار حضور هواداران ذوب‌آهن در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بعد از اعطای مجوز حضور هواداران در ورزشگاه‌ها، مراحل دیگر که مربوط به باشگاه است نیز طی شده؛ اما درباره دسترسی سامانه بلیت‌فروشی باشگاه به سامانه امید وزارت بهداشت برای تأیید افراد متقاضی خرید بلیت، تا این لحظه این سامانه متصل نشده است و همچنان منتظر این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: اگر سامانه امید وزارت بهداشت به سامانه بلیت‌فروشی دیدارهای ذوب‌آهن متصل شود، برای باشگاه این آمادگی وجود دارد که بعد از مدت‌ها دوری هواداران، پذیرای فوتبال‌دوستان اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر باشیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن درخصوص حل این موضوع تا دیدار شاگردان تارتار برابر نفت مسجدسلیمان که سه‌شنبه شب برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدوار هستیم این اتفاق بیفتد اما بعید می‌دانم تا برگزاری این مسابقه، این امر محقق شود؛ به نظر می‌رسد پس از تعطیلی یک ماهه و در ادامه لیگ برتر شاهد حضور هواداران در ورزشگاه فولادشهر باشیم.

کد خبر 565641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.