از داوران جشنواره فجر تا مهران مدیری را نمی‌بخشم

یک این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با یادآوری جایگزینی‌ خود در سریال «در حاشیه» با یک بازیگر دیگر، یک‌بار دیگر از مهران مدیری گله کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گیتی معینی با تأکید بر این‌که هرگز مهران مدیری را نمی‌بخشد، ماجرای عذرخواهی خود را نیز نادرست دانست و گفت: برای صحبت‌هایم از مهران مدیری عذرخواهی نمی‌کنم، چون دلم شکسته است. او را هرگز نخواهم بخشید. من مهران مدیری را بسیار دوست دارم و برای من قابل احترام است، اما هرگز او را نمی‌بخشم. در پخش مستقیم رادیو رسماً اعلام کردم آقای مدیری من شما را دوست دارم اما شما با جایگزینی یک بازیگر دیگر در سریال «در حاشیه»، در حق من کار خوبی نکردید، هرچند مطمئنم که خودش این کار را در حق من نکرده است و افراد دیگری در این موضوع دخالت داشتند. من هرگز در آن فایل صدا که دست به دست شد از کسی عذرخواهی نکردم، چون فردی که باید عذرخواهی کند من نیستم چون دلم شکسته است، اما من هیچ‌گاه به ایشان بی احترامی نمی‌کنم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در ادامه با اشاره به ممیزی‌های اعمال شده در تلویزیون گفت: تلویزیون با ممیزی‌های عجیب و غریب خود، تمام مخاطبانش را از دست می‌دهد و آن‌ها می‌روند شبکه‌های ترکیه‌ای تماشا می‌کنند. اما سوال من از مدیران صدا و سیما این است که چرا با اعمال ممیزی‌ها و کارهای عجیب و غریب، اجازه نمی‌دهید این جوانان با استعداد برنامه‌سازی کنند و به کارشان ادامه دهند؟ همین کارها هم باعث شده است تا بیننده تلویزیون کم‌تر شود. در واقع با این کارها تلویزیون رسماً از بین می‌رود، این ممیزی‌ها از کجا اعمال می‌شود؟ همه می‌دانند کسی که طنز کار می‌کند، باید پی همه چیز را به تن بمالد. ممیزی‌ها روی سریال اعمال می‌شود، بعد که مردم من را در خیابان می‌بینند می‌گویند خانم معینی چه فیلم بی سر و تهی بود و من در جواب می‌گویم خدا شاهد است که بهترین فیلم‌نامه را داشت، این ممیزی‌ها کار را خراب کرده است. اگر من به‌عنوان یک مسئول، آدم روشنی باشم، هرگز نمی‌گذارم مخاطبم به این راحتی از دست برود و به سمت سریال‌های مبتذل ترکیه‌ای حرکت کند. بسیاری از سریال‌ها است که خودم در آن بازی کرده‌ام، اما آن را تماشا نمی‌کنم چون آن چیزی که بازی کردم با آن چیزی که به نمایش درآمده زمین تا آسمان تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه برای بازی در «ابلق» می‌توانستم سیمرغ بگیرم، اما با ناعدالتی این فرصت از دست من رفت، اظهار کرد: در «ابلق» کمی حق‌کشی صورت گرفت و من این موضوع را نیز هرگز نمی‌بخشم چون سر سیمرغ حق من را خورده شد. برای آن نقشی که بازی کرده بودم، همه متفق‌القول باور داشتند که سیمرغ سهم من بود. هر بار برای ضبط، پنج ساعت زیر گریم بودم و زحمت بسیاری کشیدم، آقای داورِ جشنواره، چگونه پیش وجدان خودت راحتی و شب آسوده می‌خوابی؟ . من فقط یک‌بار برای بازی در «ابلق» می‌توانستم سیمرغ بگیرم، اما با ناعدالتی این فرصت از دست من رفت و واقعاً برای این موضوع ناراحت هستم.

کد خبر 565633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.