هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است/۱۱ ایستگاه در وضعیت قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _یکشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _یکشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه خرازی با شاخص ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا اکنون در ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۱۷، باهنر با شاخص ۱۳۸، جی با شاخص ۱۱۸، رودکی با شاخص ۱۲۸، رهنان با شاخص ۱۲۵، فرشادی با شاخص ۱۰۶، فیض با شاخص ۱۰۳، کاوه با شاخص ۱۱۲، میرزاطاهر با شاخص ۱۴۴ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۱۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در احمدآباد، انقلاب، پروین، ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست. درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۶۶ و مبارکه با قرار گرفتن بر شاخص ۶۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۲۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 565602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.