تنها ۶۰درصد بودجه فرهنگی سازمان تخصیص پیدا کرده است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: میزان اعتبار پیش‌بینی شده سازمان در بودجه سال جاری ۹میلیارد تومان و در شش سرفصل با محوریت آموزش شهروندی است؛ این رقم سال گذشته ۷.۵ میلیارد تومان بود که حدود ۶۰ درصد آن محقق شد.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تشریح برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برنامه‌ها با محوریت ماه رمضان در سطح شهر زنجان برگزار می‌شود و در این راستا، سه مورد جمع‌خوانی قرآن میان همکاران شهرداری، صبح‌ها در پارک بانوان ویژه بانوان و شش عصر در کارخانه کبریت، برای عموم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، کارگاه‌های مشاوره در مساجد استان با محوریت سبک زندگی، مسائل حقوقی، خانواده و فرزندپروری و جهاد تبیین در مساجد شهر زنجان برگزار می‌شود، افزود: کارگاه‌های تغذیه نیز در پارک بانوان و مساجد شهر زنجان به منظور تغذیه صحیح شهروندان در این ماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزاری مسابقه کتابخوانی و برنامه‌های ویژه ورزشی تا پانزدهم رمضان را از دیگر اقدامات سازمان در ایام ماه رمضان برشمرد و خاطرنشان کرد: هر شب بعد از افطار بر نامه ورزشی و تفریحی و مسابقات ورزشی و خانوادگی و مسابقات جام رمضان در دو رشته ورزشی بسکتبال و والیبال ویژه بانوان برگزار می‌شود.

نظری، اجرای شب شعر طنز تا پانزدهم رمضان و محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان مطرح (حاج‌عباس سلیمی) را از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه ماه رمضان ذکر کرد و ادامه داد: با مشارکت مساجد، جمع‌خوانی قرآن در سطح گسترده‌ای برگزار می‌شود و نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی با مشارکت اداره کل فنی‌وحرفه‌ای، اداره کار و جهاد دانشگاهی به منظور ایجاد و ترویج اشتغال ویژه خانگی در فاز اول آغاز می‌شود.

وی میزان اعتبار پیش‌بینی شده سازمان فرهنگی در بودجه سال جاری را ۹ میلیارد تومان و در شش سرفصل با محوریت آموزش شهروندی عنوان کرد و گفت: این رقم سال گذشته ۷.۵ میلیارد تومان بود که حدود ۶۰ درصد آن محقق شد.

کد خبر 565590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.