دولت سیزدهم همت مضاعفی در عملیاتی کردن شعار سال دارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز لازم است اقتصاد ایران به یک اقتصاد درون‌زا و برون‌گر با زیرساخت دانش‌بنیان تبدیل شود.

محمد کاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نقش احزاب در تحقق شعار سال اظهار کرد: حدود ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدایی سال بر مبحث تولید، اشتغال‌زایی تاکید کرده‌اند و در این راستا شعار سال را نیز بر اساس اقتدار اقتصادی معین می‌کنند.

وی افزود: از جمله مهمترین مؤلفه‌های قدرت در جهان امروز موضوع اقتصاد است و به همین دلیل طی سال‌های گذشته دشمنان ایران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در چرخه اقتصادی ایران اختلال ایجاد کنند و در حال حاضر نیز به بهانه‌های مختلف سعی در تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران دارند؛ هرگونه وعده‌ای در خصوص لغو تحریم‌ها از سوی کشورهای غربی دروغ محض است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در دولت گذشته قراردادی با کشورهای غربی امضا شد اما متأسفانه این کشورها به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکردند و به نوعی نشان دادند تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند از دشمنی‌های خود علیه ایران دست بردارند.

انبارلویی ادامه داد: امروز لازم است اقتصاد ایران به یک اقتصاد درون‌زا و برون‌گر با زیر دانش‌بنیان تبدیل شود؛ طی سال‌های گذشته تمام دولت‌ها و مجالس توانستند تا حدودی در مسیر تحقق شعار سال گام بردارند اما دولت سیزدهم همت مضاعفی در عملیاتی کردن شعار سال دارد و به جای حساب باز کردن روی مذاکرات هسته‌ای، روی بهبود شرایط اقتصادی حساب باز کرده است.

وی تاکید کرد: امروز ضرورت دارد احزاب سیاسی در اولین جلسات خود به بررسی راهبردهای تحقق شعار سال بپردازند.

کد خبر 565587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.