بیش از ۷۰ میلیون تردد بین استانی انجام شده است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در تعطیلات نوروزی طبق آخرین آمار بیش از ۷۰ میلیون تردد بین استانی و بیش از ۴۳۹ میلیون تردد بین شهری انجام شده است.

به گزارش ایمنا، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز پیک اصلی بازگشت از سفرهای نوروزی را داریم. اوج بازگشت مسافران از سفرها امروز است. طی بازدیدی که از سامانه‌های ترافیکی داشتیم مشخص شد که در جاده‌ها ترافیک سنگین و نیمه سنگین اما روان است.

وی گفت: توصیه می‌شود رانندگان در حالت خستگی رانندگی نکنند اگر امکانش هست برگشت از سفرها را به تأخیر بیاندازند تا کنون مردم به توصیه‌های پلیس توجه کرده اند و در دو روز گشته تعداد قابل ملاحظه‌ای به شهرهای خود برگشته اند. این اقدام هم کمک به همکاران ما و هم به رانندگان دیگر بود.

سردار اشتری گفت: طبق آخرین آمار بیش از ۷۰ میلیون تردد بین استانی و بیش از ۴۳۹ میلیون تردد بین شهری داشته ایم. شاید خودرویی چندین تردد داشته است، اما تردد بین استانی ۵۱ درصد بوده و شاهد ۲۳ درصد کاهش جانباختگان در تصادفات بوده ایم که البته همین تعداد هم زیاد است. امیدواریم در ساعات پایانی تعطیلات نوروز همه مردم دقت لازم را داشته باشند و همگی به سلامت برگردند.

منبع: مهر

کد خبر 565503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.