۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
پل صمدیه لباف با ۵۶ چراغ مزین شد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: ۵۶ چراغ با اعتباری بالغ بر چهار ملیلیارد ریال پل صمدیه لباف را مزین کرد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور افزایش زیبایی‌های شبانه شهر و با توجه به کمبود روشنایی زیر گذر پل صمدیه لباف، سیستم روشنایی این زیرگذر تکمیل و تقویت شد.

وی با بیان این که ضرورت ایجاد و تأمین روشنایی در معابر، بلوارها به‌ویژه زیرگذرها امری اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: ۲۸ عدد چراغ در سمت راست و ۲۸ عدد در سمت چپ پل نصب شده و دلپذیری خاصی به آن بخشیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان افزود: چراغ‌های دایره‌ای دور شش ستون پل صمدیه لباف با توان یک وات و به‌صورت رنگ آفتابی به کار برده شده است، همچنین برای چراغ‌های چهار طرف پل از لنزهای بسته ۱۰ درجه با رنگ سفید استفاده شده است.

وی با بیان اینکه چیدمان و رنگ به کار گرفته در چراغ‌های پل صمدیه لباف بسیار خاص است، تصریح کرد: چراغ‌ها به صورت لوزی و ضد سرقت نصب شده است و چیدمان آن به گونه‌ای است که زیبایی خاصی به منظر شهری در منطقه می‌بخشد.

صیرفی‌نژاد خاطر نشان کرد: در همین راستا و با هدف ارتقای ایمنی ترافیکی، سهولت در تردد، زیباسازی شهری و ارتقای کیفیت محیط شهری و فضاهای عمومی، کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور خودروها تأمین روشنایی پل صمدیه لباف با استفاده از فناوری‌های روز انجام شده است.

وی ادامه داد: طرح روشنایی معابر، بلوارها و زیرگذرها علاوه بر اینکه هنگام شب جلوه مطلوبی به شهر می بخشد، باعث آسایش و امنیت بیشتر شهروندان نیز می‌شود.

کد خبر 565399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.