هیچ سرویس بهداشتی در اهواز بسته نیست

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با اشاره به کمبود سرویس بهداشتی در شهر گفت: تمام ۶۴ سرویس‌های بهداشتی سطح شهر اهواز ترمیم شده و فعال هستند.

علی اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سرویس‌های بهداشتی شهر اهواز اظهار کرد: کلانشهر اهواز داری ۶۴ دستگاه سرویس بهداشتی است، تعداد زیادی از آنها با توجه به تعطیلات دوران کرونا در دو سال گذشته دچار آسیب شده بود که در طرح استقبال از بهار تمام آنها ترمیم و بازسازی شد تا شهروندان و مسافران بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی افزود: در حال حاضر تمام ۶۴ سرویس‌های بهداشتی شهر اهواز فعال است هیچ سرویس بهداشتی در اهواز بسته نیست، اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد به کمبود سرویس‌ها برمی‌گردد که باید در آینده در پروژه‌ها تعریف و احداث شود.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با اشاره به کمبود سرویس‌های بهداشتی شهر و میزان بالای مسافران نوروزی، گفت: در ایام نوروز برخی از این سرویس‌ها همانند پارک گمرک کابل‌های آن به سرقت رفت که منجر به بسته شدن آنها برای راه‌اندازی مجدد آن شد، همچنین در منطقه سه شهرداری و پارک شهروند مشکلاتی ایجاد شد که به سرعت با حضور نیروهای اجرایی رفع و در دسترس شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای دریافت پیشنهادات شهروندان و مسافران نوروزی فرم‌های طراحی و در اختیار آنها قرار گرفت، افزود: پیشنهادات دریافتی در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد به گونه‌ای که پیشنهادات تأیید شده در پروژه‌های عمرانی سال جاری لحاظ خواهد شد.

اسدالهی در خصوص رفع مشکلات روشنایی شهر در شب، خاطرنشان کرد: اگر در جایی برای روشنایی شهر مشکلی ایجاد شود به سرعت برای رفع آن تلاش می‌شود، البته با هماهنگی اداره برق و فرمانداری چراغ‌های روشنایی معابر روشن شده است و در حال حاضر در ساحل شرقی منطقه یک نیز برج‌های نوری جدید وارد مدار شده است و سازمان زیباسازی نیز نورپردازی پل کابلی را تکمیل کرده است.

کد خبر 565355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.