آتش‌نشانان تهران فردا در ۲۱۳ نقطه مستقر می‌شوند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش و استقرار آتش‌نشانان در ۲۱۳ نقطه پایتخت در آستانه روزطبیعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جلال ملکی با تاکید به‌تمهیدات آتش نشانی تهران در روز طبیعت، اظهار کرد: برخی از شهروندان در روز طبیعت اقدام به روشن کردن آتش می‌کنند که برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی هماهنگی‌هایی صورت گرفته است تا آتش‌نشانان تهرانی برای امدادرسانی در حوادث احتمالی در نقاط مختلف پایتخت مستقر باشند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی تهران استقرار خود را از امروز آغاز کرده است، ادامه داد: برخی از شهروندان برای اینکه در ترافیک گرفتار نشوند روز دوازدهم فروردین را در کنار خانواده در طبیعت می‌گذرانند به همین دلیل آتش‌نشانی تهران استقرار خود را از امروز آغاز کرده و این استقرار تا عصر امروز ادامه خواهد داشت و دوباره صبح فردا آتش نشانان به محل استقرار خود باز می‌گردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه مانند روزهای گذشته ۱۳۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی تهران در آماده‌باش کامل است، اظهار کرد: حدود ۴۵۰ نفر از آتش‌نشانان تهرانی در ۲۱۳ نقطه از شهر مستقر خواهند شد، جانمایی محل استقرار آتش‌نشانان در محدوده بوستان‌ها، پارک‌ها و فضای سبز شهری است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت وقوع حادثه احتمالی شهروندان علاوه بر تماس با سامانه ۱۲۵ می‌توانند مورد را به اکیپ‌های آتش‌نشانی مستقر اطلاع دهند.

ملکی با تاکید بر لزوم رعایت ایمنی در روز طبیعت، گفت: از شهروندان در خواست می‌کنیم که در جایگاه‌های تعیین شده برای روشن کردن آتش اقدام به پختن غذا کنند و در صورت روشن کردن آتش، از خاموش شدن آن نیز اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 565307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.