تمهیدات پلیس راه اصفهان برای روز طبیعت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تمهیدات پلیس راه برای روز طبیعت از جمله ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان اصفهان، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای روز طبیعت تمهیداتی پیش‌بینی کرده است که از آن جمله می‌توان به ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان اشاره کرد.

وی افزود: همچنین با رانندگانی که در روز طبیعت مرتکب تخلفات حادثه‌ساز، به خطراندازان جان سایر کاربران راه و وانت‌بارهایی که در قسمت بار خود اقدام به سوار کردن افراد کنند، برخورد شدید صورت می‌گیرد و خودروهای آنها توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: رانندگان از قرار دادن سبزه در قسمت بیرونی خودرو و انداختن آن به سطح جاده‌ها و معابر برون‌شهری جداً خودداری کنند.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته مشاهده می‌شد مسافران اقدام به استراحت در حاشیه جاده و صرف ناهار می‌کنند و همین اقدام منجر به حوادث رانندگی دلخراشی همراه بود، خاطرنشان کرد: مسافران از توقف و استراحت در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند و برای استراحت حتماً از مکان‌های امنی که به همین منظور پیش‌بینی شده است، استفاده کنند.

کد خبر 565305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.