تمام مسئولان در رفع آسیب‌های کرونا تلاش کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: کرونا در طول دو سال اخیر حقیقتاً آسیب‌های قابل توجهی وارد کرد و از این رو لازم است تا تمام مسئولان در رفع مشکلات تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری، معاون استاندار اصفهان در اولین شورای اداری شهر کاشان در سال ۱۴۰۱، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و نوروز، اظهار کرد: ۱۳ امام جمعه در کاشان در حمایت از اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب تلاش کردند و امروز معارفه و تکریم نمایندگان ولی‌فقیه را در این منطقه شاهد هستیم.

وی با اشاره به روز دوازدهم فروردین، افزود: سالروز تثبیت روز جمهوری اسلامی ایران و انتخاب اکثریت بیش از ۹۸ درصدی نشان از مردم محور بودن این انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونا در کشور و آسیب‌هایی آن به حوزه‌های مختلف، ادامه داد: معمولاً به آسیب‌های اقتصادی کرونا توجه بیشتری می‌شود اما این ویروس به حوزه‌های مختلف آسیب زد و یکی از این صدمات آن به حوزه آموزش و پرورش بود.

وی ضمن اشاره به خسارت کرونا در حوزه فرهنگی، افزود: تصمیم بر آن شده است تا مدارس و دانشگاه از روز چهاردهم فروردین بازگشایی شود که در این زمینه مشکلات زیادی داریم و از این رو لازم است شورای فرهنگ عمومی بیش از پیش فعال شود تا آسیب‌های دوران کرونا با فعال کردن شورای فرهنگ عمومی جبران شود.

جان‌نثاری با تاکید بر احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: تردد افراد مختلف با فرهنگ‌های متفاوت در منطقه باعث ریزش‌های فرهنگیشده است، از این رو باید این ستاد با ریاست نماینده ولی فقیه در کاشان بیش از پیش فعال شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم آسیب‌های کرونا در حوزه‌های مختلف با دقت بیش از پیش رفع شود، گفت: کرونا در طول دو سال اخیر حقیقتاً آسیب‌های قابل توجهی وارد کرد و از این رو لازم است تا تمام مسئولان در رفع مشکلات تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نیز در این مراسم با بیان اینکه همه چیز در عالم به معیشت الهی بسته است، اظهار کرد: از رهبر معظم انقلاب برای سومین بار حُسن اعتماد را به بنده داشتند و این مسئولیت خطیر را به بنده سپردند و همچنین از مردم با محبت فهمیده و مهمان‌نواز این منطقه کمال تشکر را دارم.

وی ضمن اشاره به نزدیکی ماه رمضان افزود: مردم این منطقه عنایت، کرامت و لطف زیادی داشتند و خانواده شهدا، آزادگان و عامه مردم در این مدت مهربانی، لطف، کرامت و عنایت داشتند و در بضاعت ما جز شرمندگی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از مسئولان مختلف گفت: شهر کاشان به واقع دارالمومنین است که در بین مردم ایمان و اخلاص موج می‌زند و رویکرد دولت سیزدهم تلاش و کوشش و فعالیت برای رفع مشکلات مردم است و برخی مسئولان شهرستان کاشان تبلور این امر مهم هستند.

وی ضمن تبلور اتحاد و همدلی در شهر کاشان گفت: اساس مردم دارالمومنین کاشان بر توجه به مسائل انقلاب است و اگر به فردی علاقه نشان می‌دهد در آن راستا بر ارزش‌های الهی تکیه داریم.

به گزارش ایمنا؛ در این جلسه با حضور آیت الله محمدیان نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی معرفی و منصوب شد.

کد خبر 565302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.