اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان شهروندان سنندجی در روز طبیعت

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان شهروندان در روز طبیعت خبر داد و گفت : این اتوبوسها از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ شب و در مسیرهای مختلف اقدام به جابه‌جایی شهروندان می‌کنند.

به گزارش ایمنا، سامان سعیدی اظهار کرد: افزایش ترددها در روز ۱۳ فروردین بواسطه حضور شهروندان در دامن طبیعت باعث ایجاد ترافیک به ویژه در مسیرهای خروجی سطح شهر می‌شود. یکی از راهکارهای کاهش ترافیک در این روز استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و همچنین کاهش ترافیک این سازمان تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم را صورت داده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان شهروندان سنندجی در روز طبیعت خبر داد و گفت: ناوگان اتوبوس‌رانی این سازمان از ساعت ۱۰ صبح الی ساعت ۲۱ شب روز شنبه ۱۳ فروردین اقدام در چهار مسیر اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند.

سعیدی تاکید کرد: اتوبوس‌های این سازمان در مسیرهای میدان انقلاب تا پاسگاه انتظامی صلوات آباد، میدان آزادی تا نرسیده به پل گزنه، میدان بیسارانی در خیابان ۱۷ شهریور تا گردنه آریز و میدان سهروردی تا روستای سراب قامیش اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند.

وی گفت: شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش و روانسازی ترافیک در روز ۱۳ فروردین همکاران این سازمان را یاری کنید.

منبع: ایسنا

کد خبر 565268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.