جابه‌جایی بیش از ۳۰۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از جابه‌جایی بیش از ۳۰۰ هزار مسافر توسط پایانه‌های این کلانشهر خبر داد و گفت: جابه‌جایی مسافران توسط ۱۵۳ هزار سرویس به نقاط مختلف کشور انجام شده است که در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸۹ درصد رشد داشته است.

علی اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۳۴۰ هزار مسافر از بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۰ تا دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ توسط پایانه‌های مسافربری اصفهان جابه‌جا شد.

وی افزود: جابه‌جایی مسافران توسط ۱۵۳ هزار سرویس به نقاط مختلف کشور انجام شده است که در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸۹ درصد رشد یافته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: در همین مدت مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی ۱۵۰۰ دستگاه خودرو سبک معاینه و کارت معاینه فنی برای آنها صادر شده است.

وی با بیان این که در این بازه زمانی ۱۱۰۰ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، گفت: از آغاز سفرهای نوروزی با تلاش همکاران در پایانه‌ها و همکاری ستاد خدمات سفر شهر اصفهان هیچ‌گونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه‌های مسافربری شود، نداشتیم و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با آمادگی کامل به مسافران سرویس‌دهی خوبی کردند تا مسافران با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

کد خبر 565263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.