ناوگان تاکسیرانی اصفهان آماده سرویس‌دهی به مدارس

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از آمادگی ناوگان تاکسیرانی این کلانشهر برای سرویس‌دهی به مدارس خبر داد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت همچنین با توجه به اعلام آموزش‌وپرورش برای بازگشایی مدارس پس از تعطیلات نوروز و برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری، سازمان تاکسیرانی شرکت‌های حمل‌ونقل دانش آموزی را فعال کرد و مقرر شد خودروهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند فراخوان شوند.

وی از فعالیت ۴۵ شرکت دانش‌آموزی برای سرویس‌دهی خبر داد و گفت: فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی در دوران شیوع بیماری کرونا متوقف شده بود، اما با وجود همه مشکلات با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان هستند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اولیای دانش‌آموزان برای استفاده از خدمات سرویس مدارس ابتدا به مدارس اعلام نیاز کنند و با توجه به محدودیت زمانی که برای ارائه سرویس دهی داریم از ۱۴ تا ۱۸ فروردین ماه خانواده‌ها فرصت دارند درخواست اولیه خود را با واریز مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت ثبت کنند و پس از آن شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی طبق تعرفه‌های مصوب هزینه‌های سرویس را به خانواده‌ها اعلام می‌کنند و تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت و خانواده‌ها امضا خواهد شد.

وی تاکید کرد: سرویس‌دهی به دانش‌آموزان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

کد خبر 565229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.