رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات طرح‌های اشتغال‌زا در بوشهر

‌معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در سال جاری سه هزار میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال زا استان بوشهر اختصاص داده شده است که به نسبت سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا، علی باستین در همایش همراهی با دولت مردمی برای خدمت به مردم که با حضور جمعی از مدیران کل استان، و شوراها و دهیاران شهرستان دشتی برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اقدامات ارزشمندی در جهت ارتقا سطح رفاه مردم هستیم.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: به‌رغم همه این خدمات، اما میزان مهاجرت از روستاها به شهرها به دلیل کمبود امکانات زیاد بوده است.

باستین ادامه داد: نرخ بیکاری در روستاهای استان بوشهر ۱۱/۲ درصد است که این نشان دهنده این است که نگاه به روستاها تک بعدی است.

وی اضافه کرد: با توجه به کم توجهی دولت‌ها به زیر ساخت‌های دشتی و تنگستان نرخ بیکاری در این شهرستان‌ها بالا است.

توانمند سازی جامعه روستایی

باستین ادامه داد: برای توانمند کردن جامعه روستایی برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است.

وی از راه اندازی قرارگاه اشتغال روستایی در سطح استان خبر داد و گفت: بخشداران و دهیاران باید اهتمام ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در سال جاری سه هزار میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال زا در سطح استان اختصاص داده شده که به نسبت سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سال در بخش تولید و دانش بنیان برنامه‌های خوبی تدوین شده است.

منبع: مهر

کد خبر 565218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.