ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با صنعت نفت

تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدارهای آسیایی در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از دو هفته دوری از مسابقات در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. سپاهان پس از این دیدار برای برگزاری بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفرمی‌کند و دیدار با صنعت نفت به نوعی دستگرمی برای رقابت‌های آسیایی به شمار می‌رود.

پس از تساوی کسل کننده برابر گل‌گهر و با توجه به بازگشت مصدومان تیم در خط هافبک، احتمالاً تغییراتی در ترکیب اصلی نسبت به بازی قبل سپاهان به وجود بیاید. مروری خواهیم داشت بر ترکیب احتمالی سپاهان در بازی مقابل صنعت نفت:

رشید آماده هشتمین بازی با پیراهن سپاهان

رشید مظاهری که در بازی قبل یکی دو مهار خوب روی موقعیت‌های عالی گل‌گهر داشت و به نوعی مانع شکست سپاهان شد امروز برای هشتمین بار با پیراهن سپاهان به میدان خواهد رفت.

خط دفاع با یک علامت سوال

همانند بازی‌های قبل برای بازی با صنعت نفت نیز احتمالاً گئورگی گولسیانی و محمد نژادمهدی مدافعان وسط سپاهان خواهند بود و دانیال اسماعیلی‌فر که اخیراً اولین بازی ملی خود را نیز انجام داده است در دفاع راست بازی می‌کند. با این حال امید نورافکن که دوبازی ملی را پشت سر گذاشته است و در سه روز اخیر چند پرواز را تا پیوستن به اردوی تیم داشته است ممکن است از لحاظ بدنی شرایط بازی برابر صنعت نفت را نداشته باشد و نویدکیا ترجیح دهد به او استراحت بدهد. اگر نورافکن مقابل صنعت نفت در ترکیب قرار نگیرد داود رجبی یا محمدرضا مهدی‌زاده جانشین‌های او در دفاع چپ سپاهان خواهند شد.

بازگشت احتمالی ریگی به خط هافبک

در غیاب مسعود ریگی که به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر سپاهان را از دست داد محمدرضا مهدی‌زاده به عنوان هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شد اما حالا ریگی با رفع مصدومیت احتمالاً به ترکیب بازمی‌گردد و جلوتر از او محمد کریمی و سروش رفیعی وظیفه اصلی بازی‌سازی تیم را بر عهده خواهند داشت. در خط هافبک جلال الدین علیمحمدی همچنان مصدوم است و همراه تیم به آبادان نرفته است اما یاسین سلمانی با رفع مصدومیت احتمالاً دقایقی بتواند به میدان برود، او زننده تک گل سه امتیازی بازی رفت بود.

جایگاه متزلزل شهریار در نوک خط حمله

فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده به عنوان دو وینگر و شهریار مغانلو به عنوان مهاجم نوک در بازی قبل مقابل گل‌گهر به بازی گرفته شدند و برای بازی فردا هم احتمالاً محرم از همین ترکیب هجومی استفاده می‌کند. با این حال اما یک احتمال هم وجود دارد و آن نیمکت نشین کردن مغانلو به دلیل تک به تکی باشد که در بازی با گل‌گهر به هدر داد، در این صورت محمدرضا حسینی جایگزین او می‌شود و شهباززاده به نوک خط حمله می‌رود.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با صنعت نفت به شرح زیر است:

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن (محمدرضا مهدی‌زاده)، مسعود ریگی، محمدکریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو (محمدرضا حسینی)

کد خبر 565203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.