وزش باد خیلی شدید و گرد و خاک در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید در بعضی ساعات امروز تا فردا خبر داد.

به گزارش ایمنا، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید و در بعضی ساعات وزش باد خیلی شدید، خیزش موقتی گردوخاک، احتمال رگبار و رعد و برق در جنوب و غرب استان و رگبار پراکنده همراه با وزش باد، گاهی وزش شدید و رعدوبرق در بخش‌های شمالی و مرکزی و رگبار باران و رعدوبرق در ارتفاعات تهران از بعد ازظهر پنج شنبه (یازدهم فروردین) تا صبح جمعه (دوازدهم فروردین) خبر داد.

در این شرایط جوی احتمال شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و سست، احتمال آسیب به پوشش گلخانه‌ای، خطر سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی، احتمال خیزش گردوخاک و کاهش موقت دید افقی و خطر برخورد صاعقه و بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان تهران جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، محکم کردن سازه‌های موقت و پوشش گلخانه‌ها، پرهیز از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک، پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، پرهیز از کار بر روی سازه‌های مرتفع، عدم تردد کنار سازه‌های ناتمام، احتیاط در تردد در جاده‌ها با توجه به کاهش میدان دید را توصیه می‌کند.

منبع: مهر

کد خبر 565143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.