سفر بیش از ۵۵۱ هزار گردشگر به استان چهارمحال‌وبختیاری

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۵۵۱ هزار و ۷۱۳ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی این استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرجام سمیعی امروز _پنج‌شنبه یازدهم فروردین‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۵۵۱ هزار و ۷۱۳ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان چهارمحال‌وبختیاری بازدید کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۹۰ هزار و ۴۸۲ نفر از جاذبه‌های تاریخی، ۶۴ هزار و ۵۵۰ نفر از جاذبه‌های دست‌ساز، ۲۶۵ هزار و ۲۱۳ نفر از جاذبه‌های طبیعی، ۲۲ هزار و ۷۳۹ نفر از جاذبه‌های مذهبی و ۸۷۲۹ نفر از موزه‌های این استان دیدن کردند.

سمیعی افزود: وجود بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری در استان چهارمحال‌وبختیاری این استان را به یکی از مقصدهای اصلی مسافران و گردشگران به‌ویژه در تعطیلات نوروز تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: از بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۰ تاکنون به‌منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان ۱۵۱ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی انجام شده است.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: در این مدت ۳۵ فقره تشویق، ۲۴ فقره تذکر و شش فقره اخطار کتبی به فعالان مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی استان داده شد.

کد خبر 565101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.