نوروز بدون حادثه در پارک کوهستانی صفه

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از کاشت ۶۷ هزار و ۵۰۰ گل فصل در پارک کوهستانی صفه خبر داد و گفت: در ایام نوروز با توجه به حضور اکیپ امداد و نجات و دیگر نیروهای سازمان آتش‌نشانی، هیچ حادثه‌ای در مجموعه پارک کوهستانی صفه اتفاق نیفتاد.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموعه صفه به منظور میزبانی از مسافران نوروزی و شهروندان، اظهار کرد: نصب سفره هفت سین در ورودی پارک، نصب راهنمای آنلاین گردشگران در ورودی پارک و راهنمایی مسافران به سمت محل‌های اسکان در منطقه ازجمله ورزشگاه ولایت در سپاهان شهر، همچنین کاشت بیش از ۶۷ هزار گل در پارک کوهستانی صفه بخشی از این اقدامات بوده است.

وی افزود: استقرار اکیپ امداد و نجات و راهنمایی شهروندان در مسیر کوهنوردی و جمع‌آوری و انتقال حدود سه تن زباله در هر شبانه‌روز از جمله دیگر اقدامات انجام شده با فعالیت ۹۵ نفر از نیروهای منطقه و ۱۵ نفر از اعضای اکیپ امداد و نجات است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تاکید کرد: در ایام نوروز با توجه به حضور اکیپ امداد و نجات و دیگر نیروهای سازمان آتش‌نشانی، هیچ حادثه‌ای در مجموعه پارک کوهستانی صفه اتفاق نیفتاد.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی از سوی کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان را از دیگر اقدامات در این مجموعه دانست و افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی «۷ هزار پا» با محوریت خانواده، برگزاری برنامه نجوم با مشارکت مرکز نجوم ادیب، برپایی نماز جماعت در یادمان شهدا و در مسجد پارک صفه از جمله برنامه‌های فرهنگی بود که رضایت‌مندی ۹۸ درصدی گردشگران را به دنبال داشته است.

رضایی خاطرنشان کرد: در روز سیزدهم فروردین‌ماه در پارک کوهستانی صفه برنامه دریافت سبزه از گردشگران و توزیع کیسه‌های زباله در میان آنها را خواهیم داشت، همچنین از گردشگران می‌خواهیم از روشن کردن آتش در محیط پارک به شدت خودداری کنند و زباله‌های خود را در کیسه‌های زباله توزیع شده بریزند تا زیبایی و طراوت محیط حفظ شود.

کد خبر 565099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.