بقایی: اقتصاد شهر با رونق گردشگری بهبود می‌یابد

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: به حوزه گردشگری باید به صورت ویژه نگاه شود، زیرا علاوه بر بهبود اقتصاد شهر شاهد افزایش نشاط و سرزندگی در اصفهان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی امروز _پنجشنبه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ در چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان نمره قبولی گرفت، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی با بیان اینکه این ستاد دائمی است و باغ فدک در بسیاری از روزهای تابستان بیش از نوروز هم شاهد حضور مسافران خواهد بود، افزود: به حوزه گردشگری باید به صورت ویژه نگاه شود، زیرا علاوه بر بهبود اقتصاد شهر شاهد افزایش نشاط و سرزندگی در اصفهان خواهیم بود.

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر اینکه امسال حجم کار در ستاد خدمات سفر زیاد بود و اگر تجربه همکاران ما نبود، قطعاً با بحران مواجه می‌شدیم، گفت: فرصتی برای ایجاد تغییرات در خدمات سفر نبود، اما حذف نقشه‌ها و تغییرات جزئی در اسکان نتایج خوبی داشت که نشان می‌دهد با تغییرات می‌توان ظرفیت‌های خوبی ایجاد کرد و خدمات سفر را بهبود بخشید.

وی افزود: نیاز است اقدامات بیشتری برای تکمیل زیرساخت‌های باغ فدک انجام شود، زیرا تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله دارد، همچنین نباید از گردشگری تابستان، پاییز و زمستان غافل بود.

بقایی خاطرنشان کرد: نظافت شهر تاکنون به خوبی انجام شده است، در سال جاری نیز باید تاریخ تقویمی جمع‌آوری زباله و نظافت به‌صورت مکانیزه توزیع شود.

کد خبر 565091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.