برای نیازهای فرهنگی و خودشکوفایی گردشگران باید برنامه‌ریزی شود

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: همانطور که برای سرپناه، خوراک و استراحت گردشگران برنامه‌ریزی می‌شود، برای نیازهای فرهنگی و خودشکوفایی آنها هم باید برنامه‌ریزی شود؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام باید برای شهروندان حرفی برای گفتن داشته باشد و خوراک فکری و معنوی به گردشگران ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن صادقی امینی، امروز _پنجشنبه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ در چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: استاندار اصفهان بر بعد فرهنگی گردشگری در ایام نوروز تاکید دارد و هرساله شاهد اتفاقاتی در شهر هستیم که اگر برای آن برنامه‌ریزی نشود به گردشگران و شهروندان شهر اصفهان ظلم شده است.

وی با بیان اینکه همانطور که برای سرپناه، خوراک و استراحت گردشگران برنامه‌ریزی می‌شود، برای نیازهای فرهنگی و خودشکوفایی آنها هم باید برنامه‌ریزی شود، افزود: پایتخت فرهنگی جهان اسلام باید برای شهروندان حرفی برای گفتن داشته و خوراک فکری و معنوی به گردشگران ارائه دهد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: لازم است خدمات سفر شهر اصفهان به صورت موضوعی آسیب‌شناسی شود، همچنین توجه شود گردشگری اصفهان به ایام نوروز محدود نیست و لازم است برنامه‌ریزی‌ها برای تمام طول سال اتفاق بیفتد.

وی افزود: پرداختن به موضوع ایثار و شهادت موضوعی نیست که فقط یک ارگان مسئولیت آن را برعهده داشته باشد. شهرداری اصفهان هم در این زمینه مسئولیت برعهده داشته و خدمات خوبی ارائه داده است و انتظار می‌رود به نحو مطلوب‌تری به این موضوع بپردازد.

کد خبر 565087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.