بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شهرکرد تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری شهرکرد که به صحن علنی شورا تقدیم شده بود، تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _پنجشنبه، یازدهم فروردین‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شهرکرد ۵۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که حداقل ۴۰ درصد آن مربوط به بخش جاری و ۶۰ درصد در حوزه عمرانی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه از بودجه ۴۱۰ میلیارد تومانی سال گذشته ۸۰ درصد آن محقق شد، افزود: امیدوار هستیم بودجه امسال به صورت کامل و یا فراتر از آن محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه برای تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری جلسات کارشناسی و تخصصی مختلفی با حضور مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: در سال جاری به مدیران شهرداری بر عدالت‌محوری و توزیع عادلانه خدمات شهری، نیازسنجی برای تمام طرح‌های جدید، جلب مشارکت نخبگان در مدیریت شهری، افزایش درآمدهای پایدار، بهره‌گیری از ظرفیت فناوری در امور، پرهیز از اسراف، توجه ویژه به امنیت، سلامت و محیط‌زیست شهری، توجه به رضایت‌مندی مردمی و توجه به جایگاه شهرکرد شهر ملی نمد تأکید شده است.

وی ادامه داد: اجرای بودجه از تصویب آن مهم‌تر است؛ چراکه در بخش‌های مختلف بودجه مباحث عدیده‌ای مطرح و مورد تأکید قرار گرفته که از خود بودجه اهمیت بیشتری دارد.

بیاتی با بیان اینکه در چند ماه گذشته تمام اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران شهرداری توجه به مشکلات شهر و عدالت‌محوری را برای فراهم آوردن زندگی بهتر برای مردم شهر در رأس کار خود قرار داده‌اند، گفت: امیدواریم بودجه ۱۴۰۱ برای مردم شهرکرد خیر و برکت داشته باشد و شاهد توسعه شهر باشیم.

کد خبر 565079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.