اقامت ۷۶ هزار و ۱۶۳ مسافر نوروزی در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در ۱۴ روز گذشته ۷۶ هزار و ۱۶۳ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز _پنجشنبه، یازدهم فروردین‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۱۴ روز گذشته ۷۶ هزار و ۱۶۳ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت کردند.

وی افزود: از این تعداد، اقامت ۳۰۴۳ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، ستادهای اسکان و سایر اقامتگاه‌های استان شامل اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، میهمان‌سراها ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی بوده است.

جیلان اضافه کرد: بر اساس آمار ترددشمارهای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ۱۴ روز گذشته بیش از ۶۱۷ هزار دستگاه خودرو با دو میلیون و ۴۶۸ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۹۵ دستگاه خودرو با ۱۹۲ هزار و ۷۸۰ سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال‌وبختیاری و ۴۵ هزار و ۶۵۷ دستگاه خودرو با ۱۸۲ هزار و ۶۲۸ سرنشین از این استان خارج شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اکنون ۴۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تأسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

کد خبر 565073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.