رسانه‌ها رشادت‌های شهدای سلامت را به تصویر بکشند

وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی گفت: رسانه‌ها باید صحنه‌های زیبای شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی شهدای سلامت را به تصویر بکشند تا به الگویی برای جامعه تبدیل شوند.

به گزارش ایمنا، بهرام عین‌اللهی امروز (پنجشنبه) در سفر به شهرستان بردسکن در استان خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهید علی حاجی‌پور نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان، اظهار کرد: شهدا بودند که انقلاب ما را به ثمر رساندند و هر شهید هدف خاصی داشته است و شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و شهدای سلامت هر کدام با توجه به شرایط زمانه و با فرهنگ زمانه برای نظام و انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به این که در دوران کرونا ۳۰۰ نفر از کادر درمان کشور در راه تأمین سلامت هموطنان به شهادت رسیدند ادامه داد: جامعه پزشکی و پرستاری ما به دنیا نشان داد که با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها، انسان‌های بزرگی بودند که برای سلامت مردم جان خود را به مخاطره انداختند و ایستادگی کردند و سربلند بیرون آمدند.

شهید راه سلامت علی حاجی با ۲۰ سال سابقه به عنوان کاردان پیشگیری از بیماری‌ها در مراکز مختلف بهداشتی شهرستان بردسکن فعالیت و خدمت رسانی می‌کرد که در دهم آبان ماه سال ۹۹ بر اثر ابتلاء به کرونا در سن ۴۳ سالگی آسمانی شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان‌های خلیل‌آباد و بردسکن در سفر استانی رئیس‌جمهور به خراسان رضوی امروز وارد بردسکن شد و به مقام شامخ شهدای این شهرستان، ادای احترام کرد.

بازدید از ساختمان حوزه علمیه و بیمارستان خاتم‌الانبیاء و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و دیدارهای مردمی از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه دولت در هجدهمین سفر استانی هیئت دولت است.

بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت روز چهارشنبه در نخستین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۱ وارد استان خراسان رضوی شدند و امروز نیز مهمان این استان خواهند بود.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان‌وبلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه‌وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 565048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.