رضایت‌ ۸۵ درصدی گردشگران از محل اقامت در اصفهان

مسئول مطالعات، پژوهش و نظرسنجی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ۸۵ درصد از گردشگران از محل اقامت، ۸۳ درصد از دسترسی به رستوران‌ها، ۶۲ درصد از دسترسی به پارکینگ‌ها و ۷۴ درصد از دسترسی به سرویس‌های بهداشتی رضایت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی نصوحی امروز _پنجشنبه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ در چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: میزان کلی رضایت مسافران از باغ فدک ۹۸ درصد است که با رضایت مسافران در سال ۹۸ یکسان است. البته به نظر می‌رسد با توجه به سرمای هوا، باغ فدک برای اسکان در نوروز مناسب نباشد.

وی افزود: نتایج نظرسنجی انجام شده تا به امروز، از بین ۴۹ درصد از مردان و ۵۱ درصد از زنان مسافر نوروزی، نشان می‌دهد که میانگین تعداد اعضای خانوار مسافر ۳.۶ نفر و میانگین تعداد افراد هم‌سفر ۴.۸ نفر بوده است.

مسئول مطالعات، پژوهش و نظرسنجی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: هزینه ماهانه زندگی افرادی که به اصفهان سفر کرده‌اند، بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان بوده است و خانوارها اعلام کرده‌اند که بین دو تا پنج میلیون تومان در مدت اقامت خود در اصفهان هزینه کرده و یا خواهند کرد.

وی گفت: در بخش رضایت گردشگران از اطلاع‌رسانی در باغ فدک، ۸۹ درصد از مسافران از تابلوهای راهنمای مسیر، ۶۰ درصد از ارائه اطلاعات ضروری هنگام ورود به شهر و ۹۰ درصد از برخورد ارائه‌کنندگان خدمات و انتظامات رضایت داشته‌اند.

نصوحی اضافه کرد: در بخش رضایت گردشگران از برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی باغ فدک، ۶۲ درصد مسافران از ظرفیت پارکینگ‌ها، ۹۲ درصد از وضعیت عمومی نظم و نظافت، ۶۷ درصد از برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و ۵۳ درصد از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رضایت داشته‌اند.

وی ادامه داد: ۸۳ درصد از مسافران از دسترسی به رستوران‌ها، ۷۷ درصد مسافران از نظافت سرویس‌های بهداشتی، ۹۵ درصد از نظافت معابر و فضای باز و ۹۴ درصد از زیباسازی فضاهای شهری اعلام رضایت کرده‌اند.

مسئول مطالعات، پژوهش و نظرسنجی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده در شهر اصفهان، در بخش اطلاع‌رسانی ۸۹ درصد از تابلوهای راهنمای مسیر، ۸۰ درصد از برخورد و پاسخگویی ستادهای هدایت و اسکان و ۶۰ درصد از ارائه اطلاعات ضروری هنگام ورود به شهر رضایت داشتند.

وی افزود: در بخش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، ۹۲ درصد از وضعیت عمومی نظم و امنیت، ۸۷ درصد از برخورد شهروندان، ۵۳ درصد از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا، ۶۷ درصد از برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی رضایت داشته‌اند و ۹۴ درصد از گردشگران از زیباسازی فضاها و معابر شهری، ۹۵ درصد از نظافت شهری و خدمات عمومی، ۸۳ درصد از خدمات پلیس راهور و ۷۷ درصد از نظافت سرویس‌های بهداشتی اعلام رضایت کردند.

نصوحی گفت: ۸۵ درصد از گردشگران از محل اقامت، ۸۳ درصد از دسترسی به رستوران‌ها، ۶۲ درصد از دسترسی به پارکینگ‌ها و ۷۴ درصد از دسترسی به سرویس‌های بهداشتی رضایت داشته‌اند.

کد خبر 565047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.